Maxidot defect?

Maarten

Forumguru
Ik vind het ook niet zo heel erg hoor...stelde het alleen vast.

Inmiddels ben ik weer blij met de Maxidot en hoop ik dat het probleem weg blijft!
 

Maarten

Forumguru
Valse hoop. :shocked:
Het probleem is er weer!
Hoe vaak blijft dat terug komen?
Erg vervelend.
Moet ik weer even langs de dealer om het e.e.a. te laten 'resetten'.
Ik ga maar eens vragen wat ze doen. dan kan ik het de volgende keer zelf!
 
Maarten je hebt de laatste tijd nog niet veel geluk gehad hé met skoda.
Ik hoop dat het snel en definitief verholpen wordt.
 

Maarten

Forumguru
Vanmorgen even bij de dealer geweest.
Accupool los, seconden of wat wachten.
Accupool vast.
Problem solved.

Nou da's mooi.

Ongevraagd deelde de chef werkplaats me mee dat bij een volgende keer de Radio compleet vervangen gaat worden. Geen halve maatregelen!

Tussen neus en lippen door werd nog even op de vogelpoep gewezen...:smirk:

De Fabia meteen een lekker bad gegeven! Da's beter voor de lak.
 

Maarten

Forumguru
Nou, het was zover. Weer hetzelfde probleem gehad. Deze keer zelf gereset en meteen de dealer gebeld. Samen met het windruis probleem hebben ze het opgelost. Dance compleet vervangen, mede omdat de cd-speler wel eens vastliep (zie ander topic).
 

Maarten

Forumguru
Ondertussen heeft het probleem zich weer een keer of drie voorgedaan, ook na de vervanging van de radio.
De dealer heeft nu 'bijstand' aangevraagd, ik neem aan bij de importeur.
Ik wacht even af tot ik door de dealer gebeld wordt.
 

van_der_P

Senior Member
Was het eigenlijk een slecht contact tussen Maxi-Dot en de radio ? Als ik het zo lees moet dat wel haast.
 

Falcon

Donateur
Crisis.. Maarten .. jij hebt echt geen geluk met die auto van je. Ik was mijn geduld allang verloren :)

Klinkt in mijn ogen ook naar een kabelboom of canbus probleem. Het gekke is ook dat nog niemand anders dit probleem heeft gemeld.
 

Maarten

Forumguru
Ik vind het ook vreemd. Zeker omdat het (blijkt tijdelijk) op te lossen is door de accu pool even los te maken.
Ben benieuwd naar de oplossing.
Het is geen levensgroot probleem, maar wel vreemd en lastig.
Moet zeggen dat de auto me verder prima bevalt.
Ik heb minder problemen als met mijn vorige nieuwe Fabia.
 

Maarten

Forumguru
Vandaag een telefoontje gehad van de dealer in verband met het deels uitvallen van het Maxidot systeem.
Men heeft 'ontdekt' dat het een software matig probleem is wat op te lossen valt met een software update.
Tesamen met het vervangen van de emblemen aan de voor- en achterkant wordt de update uitgevoerd.
Ben benieuwd!
 
Bovenaan Onderaan