Marcooooo

Actief lid
Beste forumleden,

Ik was er van overtuigd dat ik mezelf al had voorgesteld, maar tot mijn grote verbazing (en schaamte) bleek ik alleen mijn auto te hebben voorgesteld. Eigenlijk ook veel belangrijker natuurlijk ;)

Ikzelf:
Mijn naam is Marco. 40 jaar jong, gelukkig getrouwd, klusser en autoliefhebber sinds ik kon praten. Daarnaast ook groot F1 liefhebber en heb sinds seizoen 1990 geen enkele race gemist, ook niet toen ik langere tijd in het ziekenhuis lag. Je bent liefhebber of niet :D

Auto's:
Ik heb tot voor kort altijd nieuwe en zwarte auto's gereden. Mijn laatste auto was een Seat Leon 1.8 20VT Topsport uit 2003. Destijds nieuw besteld/gekocht en afgeleverd op mijn 25e verjaardag.
Een tijdje nog een (zwarte) Smart Roadster (één van de eerste) erbij gehad, maar 2 auto's was eigenlijk vrij overbodig, dus die na een tijdje weer verkocht. Daarvoor een (zwarte) Corsa GSi 16V gehad). Aan alle auto's een batterij aanpassingen gedaan, maar die lijsten zal ik besparen. Ik hou niet van standaard, maar wel van subtiel. Ik ben erg van de details.
Sinds vorig jaar mei rijden we in een Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition.

Ik hoop op het forum wat kenner-informatie en tips mee te krijgen, hopelijk wat zinnigs bij te dragen en uiteraard andere auto's te bewonderen ;)

Topic met meer info: https://www.skodaforum.nl/forum/i/v...-1-2-tsi-greentech-style-first-edition.36009/
Vragen en/of opmerkingen? Barst maar los :cheers:

De Skoda Fabia in kwestie:

IMG-0692.jpg


IMG-0724.jpg
 

Hakar

Donateur
Ook aangenaam, en bedankt voor het voorstellen.

root F1 liefhebber en heb sinds seizoen 1990 geen enkele race gemist, ook niet toen ik langere tijd in het ziekenhuis lag. Je bent liefhebber of niet :D
Dure hobby, elke F1 race bezoeken, en hoe deed je dat dan met dat ziekenhuis?
Nam je dat mee naar het circuit?

De tweede foto vind ik mooi genomen.
Torent de Fabia daar boven de opbouw van een schip uit?
 

VAG-man

Forumguru
Welkom Marco.
Leuk voorgesteld.

Wil je ook aanpassingen aan de software? Dan zijn er hier genoeg die over een originele VCDS-KABEL beschikken.
 

leon-cupra

Forumguru
Welkom Marco.
Heel lang je topic van je Leon gevolgd op autoweek. In die periode had ik zelf ook een Leon. Was altijd leuk om te lezen hoe je met de Leon omging. Was in die tijd ook een fantastische wagen die (bijna) iedereen wou.
 
Bovenaan Onderaan