Mag ik ff pronken?

Erikje

Actief lid
Voor mij geen Stream in mijn O2 2.0TDI DSG met alles er op en eraan...

Ik lease nu een A4, stap over naar O2 en heb zoveel budget over dat ik het volgende erbij heb besteld:
Kenwood DDX-8027
navigatie plus TMC-box

2 versterkers voor de 6 kanalen dolby digital (Rockford Fosgate)+ RF speakers

ipod-adapter

en voor de kids achterin: 10.2 inch Rosen klapscherm

Het bakje met klepje op het dashboard wordt vervangen door een centerspeaker... Heeft daar iemand al ervaring mee?

Ik denk dat ik nu nooit meer uit de auto stap /forum/images/graemlins/baby012.gif
 

Erikje

Actief lid
Leasen is het toverwoord: ik rijd nu een heeeel kale A4 2.0 op lpg. Voor hetzelfde leasebedrag wordt dat nu dus een heeeeeel dikke Octavia.
 
En de collega's maar zeggen "tsja dat logo he", maar jij weet nu wel beter.
Als je hem hebt moet je wat foto's op de site zetten aub
 
A4 en de O2 zijn even breed, de wielbasis van de A4 is wat langer. Interieur schijnt net even wat duurzamer aan te voelen in de A4 maar voor de rest exact de zelfde auto's. Keuze is dan snel gemaakt lijkt me.
 

Erikje

Actief lid
nou, de A4 is echt heel veel mooier afgewerkt dan de Octavia. Ik kan het weten want ik rijd al 3 jaar A4 en heb ook heel wat proefgereden in een Octavia. Qua materiaalgebruik staat audi op eenzame hoogte. Maar dat geeft niets: de Octavia biedt veel meer value for money. De Octavia is qua onderstel natuurlijk een Golf V, maar daar heb ik nog nooit ingereden, en dat zal ook nooit gebeuren.
 

Erikje

Actief lid
@magyarskoda: zodra de auto binnen is en het leer en de audio/video zijn geinstalleerd maak ik foto's en een fimpje.
 

Zoef

Actief lid
Ziet er goed uit! Ik heb zelf het enkeldinssysteem van de Kenwood die je omschrijft en ben er errug tevreden mee/over.
gr. Zoef
 
Bovenaan Onderaan