Luchtrooster beschadigd

KrAp85

Nieuw lid
Hallo

Er is perongeluk door het gebruik van een slechte gsmhouder een latje in het luchtrooster van het dashboard los gekomen en het pinnetje is afgebroken.
Ik was bij de dealer geweest maar dit onderdeel is niet los te verkrijgen enkel het hele dashbord met de luchtroosters aan €520 zonder werkuren o_O
Weet iemand die als je van een afbraak deze gemakkelijk kunt installeren? Want heel flexibel zijn de latjes niet.

Mvg
Kristof

IMG_4214.jpeg

Tees

Donateur
Volgens mij had de dealer zin in geld verdienen. Als ik in ETKA kijk zou het deel van de verwarmingsroosters wel los te koop moeten zijn. Zou artikelnummer 5LB819202 moeten zijn met, afhankelijk van bouwjaar en uitvoering, erachter een Q/R/S/T/AA en een kleurcode. Prijs zo'n €155

KrAp85

Nieuw lid
Volgens mij had de dealer zin in geld verdienen. Als ik in ETKA kijk zou het deel van de verwarmingsroosters wel los te koop moeten zijn. Zou artikelnummer 5LB819202 moeten zijn met, afhankelijk van bouwjaar en uitvoering, erachter een Q/R/S/T/AA en een kleurcode. Prijs zo'n €155
Ja, de foto in bijlage is wat ik kreeeg van iemand die ik ken bij de dealer. Prijs staat erbij o_O
Maar is hetzelfde partnum die jij geeft. Kan je me eventueel een screenshot geven van jou opzoeking?

Bijlagen

• WhatsApp Image 2025-11-25 at 10.35.23.jpeg
    WhatsApp Image 2025-11-25 at 10.35.23.jpeg
    141,7 KB · Weergaven: 24

Tees

Donateur
Oei, er zit enorm veel prijsverschil in de verschillende uitvoeringen zie ik nu...de -AB variant staat in de online ETKA voor €405...het lijkt wel alsof met elke versie/letter hoger er €50 bij komt :pieker:

KrAp85

Nieuw lid
Oei, er zit enorm veel prijsverschil in de verschillende uitvoeringen zie ik nu...de -AB variant staat in de online ETKA voor €405...het lijkt wel alsof met elke versie/letter hoger er €50 bij komt :pieker:
Erg... uiteindelijk is het onderdeel hetzelfde. Heb net op ebay enkel de luchtroosters gevonden voor €70. Maar het uit- inbouwen zal ook nog wel wat kosten. Wat de dealer niet zal willen doen... Ik heb de handleiding ook gekregen van mijn kennis bij de dealer, maar is een heel werkje.

• Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan