Loshalen deurdrempels superb III

gdisselkoen

Forumguru
Het zal ongetwijfeld mogelijk zijn om via deze hardware hack dat voor elkaar te krijgen. Maar volgens mij kan het simpeler. via o.a. VCDS. Vraag het eens aan de mensen hier op het forum die zich bezighouden met het aanpassen van de auto via VCDS zoals bijvoorbeeld @Antera

timdejonge

Actief lid
Het zal ongetwijfeld mogelijk zijn om via deze hardware hack dat voor elkaar te krijgen. Maar volgens mij kan het simpeler. via o.a. VCDS. Vraag het eens aan de mensen hier op het forum die zich bezighouden met het aanpassen van de auto via VCDS zoals bijvoorbeeld @Antera

@gdisselkoen : Hehe, ik ben voorbije maandag nog bij @Antera langsgeweest en bij mijn versie (J module ofzo) werkt het niet via VCDS...
toch bedankt voor de tip

ertromp

Forumguru
Ook voor de J module is er binnen VCP oplossing om met de knop binnen te sluiten
@Antera
Zou gaan om deze file
heckdeckel_touran_5q959107J.zdc
Dus Touran 5d kiezen
En dan specifiek data module 0D
Bron is VCP forum Mark en is werkend getest op een MY2016 S3 met de bewuste J module
Wellicht is dat nog een mogelijkheid voor je in de bekabeling gaat knippen
a791787cfa03c539373bc54973ff24a4.jpg

timdejonge

Actief lid
Ook voor de J module is er binnen VCP oplossing om met de knop binnen te sluiten
@Antera
Zou gaan om deze file
Dus Touran 5d kiezen
Bron is VCP forum Mark en is werkend getest op een MY2016 S3 met de bewuste J module

Ik wacht even op @Antera voor een reactie :-)
Als dit kan uiteraard liever dan in de bekabeling te gaan knippen.. dat blijkt toch niet zo makkelijk... :-)

timdejonge

Actief lid
@Antera
Zou gaan om deze file
Dus Touran 5d kiezen

Men wiste me te zeggen dat bij aanpassing met de touran zdc file de virtual pedal mogelijks niet meer zou werken....

gdisselkoen

Forumguru
@Antera Die optie staat nog op mijn verlanglijstje. Mijn auto is een S3 2016 van begin juni. Weet niet of bij de J module van toepassing is.
Ik woon in de buurt en voor die 2 tientjes wil ik de lol wel hebben :jaja:

Laat maar even weten of je er heil in ziet.

timdejonge

Actief lid
@Antera Die optie staat nog op mijn verlanglijstje. Mijn auto is een S3 2016 van begin juni. Weet niet of bij de J module van toepassing is.

@gdisselkoen het gaat hier net over de J module :-) enigste waar we nog niet zeker van zijn is of de virtual pedal dan nog zou werken... heb je deze ook ? :-)

reinierh

Senior Member

@gdisselkoen, anders rijdt ik met jou 2 tientjes wel even naar Breda. Haal,ik eerst bij jou koffie.
Ik heb zeker een virtual pedal alleen wel een MY2017..

Bovenaan Onderaan