Logo's verweerd

HarryL

Lid
Ik heb al een aantal topics hiervan voorbij zien komen, maar het leek mij niet handig om een oud topic weer naar boven te halen...

De dealer bij ons in de buurt geeft aan dat er geen "levenslange" garantie op de logo's zou zitten (wat ik hier op het forum voorbij heb zien komen).

Nu kwam hij met het aanbod, de logo's éénmalig te kunnen aanbieden voor 14 euro per stuk (dit zou inkoop zijn). Om de logo's te plaatsen (20 minuten werk) zou ik 45 euro moeten betalen...

Hoe denken jullie hierover? Ik vind een uurloon van omgerekend 135 euro per uur wel een beetje gortig.
 

Duijzer

Donateur
Tja, het is maar net wat je als veel ervaart. Natuurlijk kun je die logo’s elders bestellen en zelf gaan knutselen. Dat is goedkoper.
Maar wil je niet zoeken naar een logo, geen verzendkosten betalen, wachten tot ze binnen zijn, en dan zelf gaan knutselen, dan doet de dealer dat voor 45 euro all inclusive voor je. Dan krijg je er misschien nog wel een kop koffie bij....of het dan dure koffie is, is jouw keuze, gemak is ook wat waard.
 

EdK

Forumguru
Laat hij ze lekker voor inkoop leveren en dan vervang je ze zelf
Want die 20min is voor die monteur echt één met een kop koffie drinken hoor.
Met de goede spatels of het visdraad systeem en wat wasbenzine voor verwijderen lijmresten, plaats je ze zelf met twee rechterhanden echt wel in 10 minuten..
 

Stripedkrijn

Forumguru
Ha!! Ik zou ook wel die nieuwe logo's willen hebben. Maar dan plak ik ze er zelf wel op. Geen idee trouwens of het mogelijk zou zijn om mee te bestellen maar inderdaad ze zien er na 15 jaar niet meer uit.
 

fabia1

Nieuw lid
hallo HarryL.....kijk eens even op aliexpress...of wish.com....daar staan ze voor 10 euro het set....moet wel ff geduld hebben voordat je ze thuis hebt....
 

Stripedkrijn

Forumguru
@fabia1 : Er is verschil tussen de originele en de oom Ali logo's...
De originele logo's hebben meer reliëf dan de neppers. Het verschil is niet zó groot maar voor de puristen onder ons duidelijk zichtbaar. Vooral bij de lauwerkrans valt het op.
 

HenkHenkHenk

Senior Member
ik heb eentje van ali erop.. maar het is echt een flut ding, bij het vast plakken kwam er al een deuk in ... hier zie je wel een foto
 
Bovenaan Onderaan