Logo

Weet iemand waarom het Skoda-embleem niet centraal op het stuurwiel zit, maar wat hoger?
Hetzelfde stuur zit ook in de Seat Exeo en daat zit het Seat-embleem wel centraal op het stuur geplaatst.
 

Aiii

Lid
Of dat, of de man die de logo's op de stuurtjes plakt is iedere dag zwaar aan de Tsjechische Wodka...
 

Hetzer

Forumguru
Het logo lijkt wel iets zit iets hoger,te zitten maar misschien is dit ook wel optisch bedrog van het huidige stuurwiel welke de gril symboliseert ??? zie achtereenvolgens een foto van de Yeti, S-2 en mijn eigen auto met drie-spaaks sport stuur.
 

Bijlagen

  • y1ai.jpg
    y1ai.jpg
    66 KB · Weergaven: 54
  • new-skoda-superb-steering-wheel.jpg
    new-skoda-superb-steering-wheel.jpg
    93,3 KB · Weergaven: 53
  • DSC01267.jpg
    DSC01267.jpg
    88,2 KB · Weergaven: 55

Ronnie

Forumguru
Heeft denk ik te maken met het openklappen d.m.v. de airbag...... Is dus een veiligheidaspect.
 

hemi24

Forumguru
Het logo lijkt wel iets zit iets hoger,te zitten maar misschien is dit ook wel optisch bedrog van het huidige stuurwiel welke de gril symboliseert ??? zie achtereenvolgens een foto van de Yeti, S-2 en mijn eigen auto met drie-spaaks sport stuur.

Heeft volgens mij meer met de gestileerde vorm van de gril te maken dan met veiligheid.
Is bij mijn 4-spaaks stuur in O2FL zelfde.

Als het goed is, is de scheur-lijn voor de airbags in het kunststof 'ingegoten'. Kun je bij bepaalde lichtinval af en toe ook vaag herkennen.
 

MarcoO2

Forumguru
Mijn logo zit juist ónder het midden. Aan de onderkant heeft het logo anderhalve centimeter minder afstand tot het stuur dan aan de bovenkant.
 

Bijlagen

  • DSCN2946.jpg
    DSCN2946.jpg
    91,6 KB · Weergaven: 31

MarcoO2

Forumguru
I know, maar volgens mij gaat dit topic inmiddels over verschillende sturen... ik heb de Yeti, de S2, de F2, de O2FL en nu dus mijn O2 langs zien komen...
 
Bovenaan Onderaan