Logo voor

Hoi, ik zoek het logo voor voorop helemaal zwart. Heb een Karoq sportline business.
Heb er al eentje, die komt van mn grote vriend Ali. Maar die is te klein (90mm).
Iemand enig idee waar ik er eentje kan krijgen. Op superskoda bij de logo's karoq ook niet.
 

EdK

Forumguru
90mm is te klein zeg je !!
Maar wat is de juiste diameter dan wel ?
Weet dat bv bij de yeti het achter logo één van de grootste is in diameter.
Misschien dat je daar dan even moet kijken op bv superskoda site
En ja de centreer pennetjes zullen dan misschien niet overeen komen, maar die kun je wegknippen.
Komt het er verder wel op aan of je dan een timmermansoog hebt om hem recht te plakken.
 

EdK

Forumguru
Ok tnx kga er achteraan!
Ik zeg niet dat dit logo past hoor kwa diameter
Wil ermee zeggen dat bv van de Yeti maar ook van de SUperB 2 de achter logo's groter zijn en dat ze zomaar kunnen passen kwa diameter.

Maarrrrr meten is weten !!
 

EdK

Forumguru
Heren we draaien er omheen en komen zo nooit tot de juiste maat.
Trucker als je nu eens met een schuifmaat aan de gang gaat om te bepalen welke diameter je nodig hebt dan kun je veel gerichter bepalen welke wel past.
Dan kan degene die je wil helpen eventueel meten bij zijn eigen wagen wat zijn diameter is en dus bepalen of dit iets voor jou kan wezen.

Want iets groter is 1 mm natuurlijk al !
Maar neem aan dat jij misschien 5 mm of misschien wel 10mm bedoeld.. :pieker::koffie:
 

De Stip

Forumguru
Mijn zwarte Skoda logo aan de voorzijde heeft veel last van steenslag. Het logo komt bij Superskoda vandaan en blijft dus helaas niet echt mooi.
 

Beauri

Forumguru
Mijn zwarte Skoda logo aan de voorzijde heeft veel last van steenslag. Het logo komt bij Superskoda vandaan en blijft dus helaas niet echt mooi.

Is er niet iets anders aan de hand met het embleem? Veel steenslag en je voorruit zit er nog steeds ongeschonden in?

Als de lak van je auto rondom het embleem helemaal schadevrij is zou er een productiefoutje een rol kunnen spelen, steenslag alleen op het embleem zou toch wel een heel sterke toevalstreffer zijn. Mijn zwart metallic emblemen van Superskoda verkeren nog steeds in nieuwstaat.

Goedkoop zijn ze niet, denk dat je wel enige service mag verwachten als er een productiefout is gemaakt, al heb ik daar zelf met Superskoda geen ervaring mee. Drie keer een bestelling gedaan en alles is met rond een week, keurig verpakt heelhuids aangekomen.
 

De Stip

Forumguru
Is er niet iets anders aan de hand met het embleem? Veel steenslag en je voorruit zit er nog steeds ongeschonden in?

Als de lak van je auto rondom het embleem helemaal schadevrij is zou er een productiefoutje een rol kunnen spelen, steenslag alleen op het embleem zou toch wel een heel sterke toevalstreffer zijn. Mijn zwart metallic emblemen van Superskoda verkeren nog steeds in nieuwstaat.

Goedkoop zijn ze niet, denk dat je wel enige service mag verwachten als er een productiefout is gemaakt, al heb ik daar zelf met Superskoda geen ervaring mee. Drie keer een bestelling gedaan en alles is met rond een week, keurig verpakt heelhuids aangekomen.

Ik kan dat zeker even navragen. Niet geschoten is altijd mis. Overigens de spullen binnen 1 week binnen? Onlangs, ik denk nu een week of 2 geleden, heb ik van die gasvering dempers gekocht om de motorkap mee hoog te houden ipv met die stang. Wellicht door alle online drukte duurt de bezorging nu een tijdje langer dan we van hen gewend zijn.
 
Bovenaan Onderaan