Lijst kwaliteiten etc. Octavia III

Mr. Horizon

Senior Member
Ja, dat stoort mij toch hoor, elke keer als ik het Octavia III deel van het forum op ga, staat daar prompt bovenaan het topic "Lijst Kinderziektes etc". Lekker positief! :cry:

Daarom als tegenhanger maar eens een poging om alle positieve punten te verzamelen. :jaja:

Ik doe alvast een eerste poging:
  • De vanzelfsprekendheid waarmee je het Amundsen systeem kunt gebruiken.
  • De Looks (hier valt vast nog wel een discussie met verscheidene nuanceringen over te voeren ;)
  • Het verbruik (komend van een 9-5 2.3T aero in ieder geval)

Dat is vast niet alles. Jullie bijdrage is daarom dan ook welkom!
 

innocenti

Forumguru
Daar ben ik t wel mee eens.

Positief
Ruimte voorin
Ruimte achterin. Beter dan in mm oude V70
Voldoende opbergmogelijkheden in t interieur
Wireless opladen telefoon
Makkelijke bediening
Heerlijk sportstuur
Verwarmde voorruit is een genot
Verbruik vind ik prima. 1:15,3 na 11000km
Heerlijke kofferbak om met t gezin de vakantiespullen in te pakken
Lekker stille auto
Fijne Cardon geluidsinstallatie
Fijne haakjes in de kofferbak om n tas boodschappen aan te hangen
Overal bekerhouder. Deuren. Armsteun achter. Middenconsole
 

philippe bakker

Forumguru
Daar ben ik t wel mee eens.

Positief
Ruimte voorin
Ruimte achterin. Beter dan in mm oude V70
Voldoende opbergmogelijkheden in t interieur
Wireless opladen telefoon
Makkelijke bediening
Heerlijk sportstuur
Verwarmde voorruit is een genot
Verbruik vind ik prima. 1:15,3 na 11000km
Heerlijke kofferbak om met t gezin de vakantiespullen in te pakken
Lekker stille auto
Fijne Cardon geluidsinstallatie
Fijne haakjes in de kofferbak om n tas boodschappen aan te hangen
Overal bekerhouder. Deuren. Armsteun achter. Middenconsole
Oei de helft daarvan klopt bij mij niet :(
 

philippe bakker

Forumguru
Positief: de ruimte Het praktische ( overal opbergplaatsen en bv haken aan de koffer enz ) De dsg die zooo gemakkelijk werkt. En voor mij vooral de snelheids kick
 

B.Stuurder

Forumguru
Alle bovengenoemde plus
De prijs als ik kijk wat ik er voor heb.
De verrassing bij medeweggebruikers in premium auto's als ze merken dat een Skoda geen Oostblok tank is.
Het feit dat de auto half VW, half Audi is voor een 2/3 tot de helft van de prijs (of had ik dat al gezegd?)
De rijbeleving
 

leon-cupra

Forumguru
Het is maar wat je gewoon was of ben.

De 03 van mijn madam: veel waar voor je geld (spijtig genoeg is dit wel aan het veranderen), veel ruimte (zeker in de koffer voor al de spullen van de kinderen die ze iedere morgend meeneemt), kwalitatieve materialen, weinig tot geen gerammel in de wagen (behalve de vele prullen die madam en kids in de wagen laten rondslingeren. Vorige wagen was een fabia combi.

Mijn O3 vRS: snel, luxe-afwerking, dsg plezier, uitermate goed zittende sportstoelen. Voor mij is echter de ruimte geen pluspunt, komende uit een Superb ... maar daar komt wss binnenkort verandering in :yeah:
 

dirkie996

Forumguru
Snellere leveringstijden, als ik hier de berichten over leveringen lees:D. Daar kunnen Kodiaq kopers enkel van dromen.:sleep:
 

vinom

Actief lid
- Dat je aan de binnenkant van de kofferbak een ''hendel'' hebt om je kofferbak dicht te smijten, op de Combi.
- Dat de armleuning in zowel in de hoogte als lengte versteld kan worden.
- Opbergruimte en praktische ophang dingetjes.
 

Mr. Horizon

Senior Member
Haha, die 'hendel' werd door onze Labradoedel gelijk aangezien als oefenobject om op te kauwen.
Exit hond, dat begrijpen jullie natuurlijk wel :angel:
Maar handig is hij wel!
 

sg1987

Lid
ik ben echt geen fan van die hendel. Ziet er echt bijzonder goedkope oplossing uit. Geef mij maar een greep ingewerkt in de koffer.
 

leon-cupra

Forumguru
ik ben echt geen fan van die hendel. Ziet er echt bijzonder goedkope oplossing uit. Geef mij maar een greep ingewerkt in de koffer.
ziet er idd goedkoop uit maar is toch stuk handiger dan zo een greep. Je kan daar tenminste stevig aan trekken.
Nog een stuk handiger en mooier is een knopje :jaja:
 

Joh@n

Forumguru
ik ben echt geen fan van die hendel. Ziet er echt bijzonder goedkope oplossing uit. Geef mij maar een greep ingewerkt in de koffer.
Is daar eigenlijk een "luxe" versie van? Ik heb al gezocht maar volgens mij zijn ze enkel met die hendel geleverd.
 
Bovenaan Onderaan