Lid

Srananmang

Senior Member
Hallo skoda fans,

Sinds een week nu eigenaar van een fabia uit 2008. Zweedse editie:tegek: dus met bij de grill een stopcontact om de motor op te warmen:D.

Ben zelf een Toyota starlet liefhebber en heb laatst weer een oldtimer gehaald.

Naast mijn werk veel bezig als hobby met auto's.

Heb mijn eerste vraag al gesteld hier op het forum, nu kijken of het hier net zo vlot gaat als het starlet forum... :dankje:

Kijk uit naar lang rijden met de auto, volgende week naar de professionele schoonmaker om de auto in showroom staat te krijgen!:cool::cool::cool:
 

VAG-man

Forumguru
Welkom. Je zult er de komende winter warmpjes bij zitten met die Zweedse editie.:D
Is er een forum over Starlets? Veel problemen zullen daar niet gemeld worden lijkt mij.;)
 

Srananmang

Senior Member
Na een half jaar bevalt de auto, alleen is het verbruikt echt niet normaal... :cry:

En kunnen concluderen dat sommige skoda dealers echt slecht zijn! Hoe ze kapotte stekkers/sensoren maken:banghead:
Levert me onnodig werk op, heb even een topic gemaakt over twee stekkers die ik vandaag gefixd heb, lijken beide van beide lambdasondes te zijn:nailbiting:
Nu eens kijken of ik boven de 1 op 11 kom:facepalm:

Starlet van 1990 rijd stadsverkeer 1 op 14, veel lichter natuurlijk... Maar die van '96 pakt in de stad 1 op 16:pardon:sinds me vader ermee rijdt:maakmegek:

Morgen keuring, lekker 14 maanden:lezen:
 

VAG-man

Forumguru
1:11 is erg onzuinig voor een Fabia. Met mijn S2 rijd ik al 1:17 op de provinciale wegen.

Komt het misschien omdat de standkachel constant aan staat?

Praat mij niet over dealers. Ik doe al jaren bijna alles zelf.

Succes met de APK.
 

Srananmang

Senior Member
Snel wat anders, uitlaat ratelt, komt waarschijnlijk tegen hittescherm, tussen midden en einddemper. Alleen met optrekken... Is dit apk afkeur?
 
Bovenaan Onderaan