Levertijd belachelijk lang!

Vandaag gebeld door de dealer (Spoint), levertijd van Hatchback 16 weken!!! minimaal. Ongelooflijk, moeten ze die auto nog ontwerpen ofzo? Qua configuratioe is die niet bijzonder verder, zie handtekening hieronder. Iemand al de zelfde ervaring?
 
Je hebt wel een aantal extra opties die de boel wat kunnen vertragen. Vergeet niet dat de Octavia behoorlijk populair begint te worden. Ik heb ongeveer 14 weken gewacht en ik had een bestelling geplaatst in februari.
 

Karstieman

Forumguru
Ik heb vandaag het contract van de leasemaatschappij opgestuurd gekregen. Dealer dacht ook aan ca. 16 weken. Ivm. de drukte qua bestellingen, maar ook door de zomervakantie...
 

VEEJAY

Forumguru
En ik zit al 3 weken op een koplamp te wachten. Laat staan hoelang het duurt om een hele auto in elkaar te zetten met restonderdelen van Audi/VW...

(dikke knipoog)
 
Bij het bestellen werd vertelt daqt het mogelijk 12 weken ging duren, gisteren de dealer gebeld, en vertelde dat de auto in week 24 klaar staat voor aflevering (besteld in Week 16)
Binnen 8 weken
Besteld O2 combi Elegance Tdi 1.9 Graphite Grey metallic & 16 Sirius
 

Grey

Lid
Ik heb eergisteren mijn auto gekregen! Was echter al in de 2e week van januari besteld. Ik heb er dus 4 maanden op moeten wachten... Dat is toch wel idioot lang.

Na de eerste 300 km blijkt het wachten gelukkig niet voor niets!
 

Exciter

Administrator
He, he....

Nou geniet er maar van! (Ik moet nog wachten... Al is de levertijd van onze Fabia "maar" 10 weken). /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

pinto

Nieuw lid
Ik heb mijn auto vandaag besteld, en hij komt begin July binnen. 7 weekies, niet echt lang vind ik.

Skoda Octavia Combi, Elegance, 17", Klein leer pakket, Maxidot
 

pinto

Nieuw lid
Ik kreeg een telefoontje van de dealer (skodacenter utrecht) dat ze een fabrieksorder hadden gestuurd, dus op voorraad staat deze niet. Produktie van de auto is week 24.
 

Karstieman

Forumguru
Waarom zou de levertijd van mijn O2 dan ca. 16 weken zijn ?
Zouden de HB's en de COMBI's andere levertijden hebben ?
 
Bovenaan Onderaan