leveringsproblemen citigo?

bvandena

Nieuw lid
Ik heb een Citigo besteld eind november 2013, levering begin januari 2014. Begin januari maar eens geïnformeerd, waar ie bleef. Bleek dat het uitgesteld was, produktie week 4, dus levering eind januari. Kan gebeuren. Gisteren ben ik gebeld, bleek dat ie pas eind februari geleverd gaat worden. Op het waarom kon hij geen antwoord geven. Zijn er produktieproblemen? Iemand dezelfde ervaring? Betreft een aktiemodel van eind 2013.
 

simmog

Lid
Ik heb begin december een Drive besteld en deze zou vorige week geleverd worden. Tot nu nog steeds niet bij de dealer en ikzelf heb geen antwoord wanneer wel. (alleen de opmerking, we bellen als je auto binnen is :()
Ben wel benieuwd welke uitvoering jij besteld hebt.
Mocht ik iets weten dan zal ik het hier melden
 

stradje

Actief lid
Ik hoorde van mijn dealer dat onze Citigo Elegance, besteld eind november deze week wordt geproduceerd. Levering op de verjaardag van mijn vriendin (2e helft februari) zou moeten gaan lukken. Dus bij ons valt het mee met de leveringsproblemen.
 

simmog

Lid
Intussen weet ik wel dat 'mijn' Citigo al wel geproduceerd is en klaar staat voor levering. Maar wanneer de daadwerkelijke levering bij de dealer is, is nog niet bekend.
(Mis nu het stukje service van de dealer dat hij gaat doorvragen zodat hij een datum weet, maar t is niet anders.)
 

Robbert1978

Nieuw lid
Bij mij ook geen leveringsproblemen. Begin november besteld, productieweek 5 zeiden ze toen. Later is dit vervroegd naar week 3 en ik mag de auto vandaag! ophalen bij de dealer. Het gaat om een Elegance 3 deurs automaat
 

stradje

Actief lid
Bij mij ook geen leveringsproblemen. Begin november besteld, productieweek 5 zeiden ze toen. Later is dit vervroegd naar week 3 en ik mag de auto vandaag! ophalen bij de dealer. Het gaat om een Elegance 3 deurs automaat
Proficiat! Geniet ervan! Schrijf je hier straks wat ervaringen?
 

simmog

Lid
Ik juich ook...net gebeld door de dealer en mn tuut is binnen. Volgende week is ie ook echt van mij. Het wachten is nu op het kenteken en de afleverbeurt.

foto3-klein_zps28459e32.jpg
foto1-klein_zps076bb9a0.jpg


alleen apart dat volgens de website de binnenkant (dashboard & stoelen) 2 kleuren heeft: bruin - zwart, maar ik toch echt maar 1 kleur zie
foto2-klein_zps6cd806eb.jpg
 

Hetzer

Forumguru
@simmog , bruin/zwart interieur?
Alleen de Elegance heeft als optie een beige/zwart interieur, de overige zwart/zwart of zwart/grijs
 

simmog

Lid
@Hetzer op de website staat toch echt 2 kleuren dashboard:
http://www.skoda.nl/modellen/citigo/uitvoeringen/drive/standaard-uitrusting#interior_f_citigo
helemaal onderaan bij interieur...
maar als je voor configureer je drive kiest, is de bekleding Club Reverse ineens helemaal zwart en ook de grote foto erboven is met een volledig zwart dashboard
http://www.skoda.nl/modellen/citigo/uitvoeringen/drive/configurator?tab=interieur

maar...ik vind het niet erg dat het maar 1 kleur is....vind dit helemaal zwart een stuk mooier
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
alleen apart dat volgens de website de binnenkant (dashboard & stoelen) 2 kleuren heeft: bruin - zwart, maar ik toch echt maar 1 kleur zie
foto2-klein_zps6cd806eb.jpg
Op de foto is het niet goed te beoordelen: een iets andere hoek van lichtreflectie, of verschil in ruwheid kan al het idee van een andere kleur geven, maar is zo niet te beoordelen. Ik zou gewoon bij de dealer informeren, en even doorvragen. Bijvoorbeeld bij de bestelling van extra geluidsboxen in de Citigo is er bij veel mensen ook wat mis gegaan, waardoor achteraf (na vragen/zeuren) alsnog de extra boxen bij de meeste mensen door de dealer zijn gemonteerd.

Overigens veel plezier met de Citigo in 'Spring green'. Overigens heeft Inge ook een Citigo in spring green, en heeft een onderdash in wit, waardoor het interieur een stuk lichter is. Kijk maar eens in het topic van Inge, daar staan volgens mij ook foto's.

Linkje.
 
Laatst bewerkt:

simmog

Lid
@Cordoba dit is een foto van mijn eigen auto. gisteren gemaakt bij de Dealer

en, dank je wel....het rijden zal er zeker niet minder om worden...hihi
 

Inge

Lid
Cordoba - echt wit zou ik het niet willen noemen. Meer een hele lichte beige - maar je hebt wel gelijk het maakt het hele interieur een heel stuk lichter. ben er nog steeds heel erg blij mee.
 
Bovenaan Onderaan