Leuke accessoires O4

Beste forum leden.

Rij nu al aantal maanden rond in de Octavia 4 en de afgelopen twee weken heeft die mij ook goed rond gereden in Parijs.

Nu ben ik zoekende en onderzoekende of er leuke extra accessoires te koop zijn en welke jullie eventueel aanraden.
 

Spoetnik

Forumguru
Heb bij Ali een rem- en gaspedaal besteld van RVS. Voor een Euro of 10 ziet dit er best oké uit. Verder puur functioneel een rubberen mat achter in de kofferruimte. Auto is behoorlijk compleet. Zoek alleen nog iets fatsoenlijks om die telefoon in te zetten. Ik volg dit topic.
 

TL@

Forumguru
Ik heb een Easymount classic in de Mercedes
61pYpum8KGL._AC_SL1334_.jpg

https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B00HVAA2GO/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Je steekt een metalen plaatje in het hoesje van de telefoon (of onder het batterij klepje) en de 2 magneten houden de telefoon mooi op z'n plaats.
Bij mij is hij er nog maar 1 keer afgevallen toen mijn broer er met zijn been tegen stootte (kleine Mercedes en grote broer zijn slechte combinatie) voor de rest heeft het ding al perfect werk afgeleverd.
 
@Demolitionman hoe bevalt die steun rechts van de midden console? hebben bijrijders er geen last van? ik zit ook te kijken voor deze steun maar ben een beetje bang voor de knieën van de bijrijders :nailbiting:
 
Bovenaan Onderaan