Letters kofferbak klep my 2020

hendrik38

Forumguru
Heeft iemand al een foto hoe de kofferbak klep eruitziet van het 2020 model? Ik twijfel om de letters er direct af te laten halen bij aflevering...maar misschien staat het juist wel mooi.
 

Canon-Eye

Forumguru
"Mooi" of niet, ik zou zelf geen seconde twijfelen: gewoon d'raf die rommel. Is alleen maar lastig bij wassen/poetsen, er blijft altijd troep (vuil, was) in de hoekjes zitten die je alleen met een tandenborstel wegkrjjgt.
Of derden kunnen zien in welk model ik rondrij is voor mij totaal onbelangrijk; ik hoef niet als onbetaalde reclamezuil te dienen voor de fabrikant.
 

hendrik38

Forumguru
Het gaat mij niet om de modelnaam maar om de merknaam die nu volluit erop staat. Kan er nog geen beeld v vormen.
 

Canon-Eye

Forumguru
Letters zijn letters. En om bovengenoemde reden haal ik al decennialang bij elke nieuwe auto alles eraf wat geen gaatjes in het plaatwerk achterlaat: merk, modelnaam, motoraanduiding, whatever.
 

Tinus78

Forumguru
Wow, dat ziet er een stuk beter uit. Ik ben om. Indien de kodiaq besteld wordt ( momenteel in onderhandeling), dan gaan de letters eraf.
 

hendrik38

Forumguru
Dat ziet er idd nice uit zeg. Dank @kwillems .

Nog een brutale vraag, zou je er ook 1 kunnen maken met alleen de letters "skoda" er nog op en type aanduiding eraf (kodiaq en 4x4)?
 
Laatst bewerkt:

hendrik38

Forumguru
Thnx @Japanese Power dit ziet er ook wel cool uit. Iets minder blote billene gezicht Ben toch geneigd om het er eerst even op te laten zitten. Als het niet bevalt haal ik het er wel af. Zou je na een jaar al kleurverschil op de lak zien als je later de letters eraf haalt?
 

Frankie

Actief lid
Is de kofferklep fysiek anders? Zitten de Skoda logo's geplakt (op vlak plaatwerk) of met pinnen geklemd in een uitsparing?
Ik vind de grote Skoda letters wel mooi maar kan dat op 2018 Karoq koffer?
 

KodiaqS2

Senior Member
Is de kofferklep fysiek anders? Zitten de Skoda logo's geplakt (op vlak plaatwerk) of met pinnen geklemd in een uitsparing?
Ik vind de grote Skoda letters wel mooi maar kan dat op 2018 Karoq koffer?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.. zo op het eerste gezicht vind ik de klep met letter SKODA maar zonder kleine letters onderaan de klep het mooist.

Als de kleppen gelijk zijn kan je dus gewoon de lettertjes bestellen en van je 19 een 20 maken..
 

Canon-Eye

Forumguru
Letters met pinnen die in een uitsparing klemmen (zoals destijds bij mijn 1e en 2e Golf1) is sowieso iets dat al in de jaren '80 op grote schaal is vervangen door opplakken. Sindsdien haal ik dat er ook altijd onmiddellijk af en dat zou ik nu dus ook weer doen.
 

Rayzman

Actief lid
Het ŠKODA logo ligt in een cirkelvormige uitsparing op de huidige achterklep, dus dat overzetten van die letters is niet mogelijk zonder het nodige vul en spuitwerk. Zie ook de foto’s in de galerij ( dat het logo dieper ligt)
 
full
 
Bovenaan Onderaan