LET OP!!! Fotogalerij aanpassingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exciter

Administrator
Beste leden,

Sommige, vooral lang aanwezige leden kennen nog de vBgarage, welke hier als fotogalerij functioneerde (en het nog wel doet, alleen is deze minder goed bereikbaar geworden).

Het nieuws is dus, dat deze helemaal wordt uitgeprogrameerd, afgeschaft, begraven en vergeten.

vBulletin heeft al lang geleden een eigen fotogalerij toegevoegd aan de software en dat is een welkome aanvulling, waar wij gebruik van gaan maken.

Dus, heb je nog foto's staan in de GARAGE, verplaats deze aub naar de Pictures & Albums sectie, bereikbaar in je profiel.

Vriendelijk dank,

Skodaforum.nl
 

Exciter

Administrator
Ik heb trouwens gezocht naar een manier om de garage automatisch te migreren, maar wegens gebrek aan tijd en kennis heb ik het maar opgegeven. En een PHP kenner is nog steeds niet komen opduiken.
Moderatorschap aanvragen zijn er wel, en deze ga ik eindelijk in augustus behandelen, maar PHP programeurs hebben blijkbaar geen interesse in een leuke uitdagende taak bij het skodaforum...
 

WanderZ

Actief lid
Ik heb trouwens gezocht naar een manier om de garage automatisch te migreren, maar wegens gebrek aan tijd en kennis heb ik het maar opgegeven. En een PHP kenner is nog steeds niet komen opduiken.
Moderatorschap aanvragen zijn er wel, en deze ga ik eindelijk in augustus behandelen, maar PHP programeurs hebben blijkbaar geen interesse in een leuke uitdagende taak bij het skodaforum...


Ehhh.. Laat ik nu PHP kennis hebben en al diverse forums beheerd en opgebouwd.. Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel. (pmmetje)

Heb je vBulletin 3.8.3 al draaien.. (haha nee dus) Of wacht je op v4?? Die komt over maandje ofzo geloof ik he?!
Je draait PHP5 neem ik aan.. op een mySQL database? Of SQL?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan