Leren interieur O2

Status
Niet open voor verdere reacties.

___JC___

Forumguru
Nog 5 dagen en 12 uren dus die prijs zal nog wel flink toe gaan nemen lijkt me. Je kan bij ebay toch ook een minimum instellen? Dat het bod daarboven moet zijn omdat het anders niet door gaat?

Gieliovd

Forumguru
Ik dacht dat er dan altijd iets bij stond van "Minimum nog niet bereikt", JC?

@Wasmachineman: het loopt nog 5 dagen hoor. Hoe bedoel je afgelopen?

Wasmachineman

Forumguru
Ik dacht dat er dan altijd iets bij stond van "Minimum nog niet bereikt", JC?

@Wasmachineman: het loopt nog 5 dagen hoor. Hoe bedoel je afgelopen?

Ik keek inderdaad niet goed.:icon_smile_dead:
Uit ervaring (wij boeken wel eens op www.vakantieveilingen.nl) zal blijken dat op de laatste dag van bieden, dat de biedingen zullen toestromen. Dus diegene met een wens voor leder interieur nog even wachten want nu ga je onnodig de prijs opschroeven met bieden.
Als het 1 a 2 minuten voor het einde van het bieden is, moet je echt een mooi bod neer leggen en dan niet met een paar tientjes hoger maar een stuk hoger. Dan weet je zeker dat je deze set krijgt. Ik zou het wel weten met een privé wagen.:D

Br3cht

Actief lid
bij mij staat er ook dat het bieden is afgelopen op 5jan 8u
maar er staat wel een startbedrag van 1euro en geen biedingen

Gieliovd

Forumguru
Héé ze hebben met de advertentie gekloot. Nou is hij afgelopen.

Gisteren liep hij nog 5 dagen!

LenK

Forumguru
Staat van object: Gebraucht

Waar komen die stoelen vandaan?
Waar is de rest van de auto? Iemand thuis zijn auto gestript teruggevonden?

Erik_NL

Forumguru
... ze hebben met de advertentie gekloot. Nou is hij afgelopen.Gisteren liep hij nog 5 dagen!
bij eBay geldt: zolang er nog niet op een item is geboden kan de verkoper het zonder meer uit de veiling terugtrekken. Na het eerste bod kan terugtrekken in principe niet meer.
Een uitzondering hierop is wanneer er langs andere weg een bevredigend bod is gedaan ... bijvoorbeeld als een artikel op meerdere sites wordt aangeboden, maar dat hoort dan in de beschrijving vermeld te zijn.

Ook kàn de verkoper vooraf een te bereiken minimumprijs hanteren (meteen zichtbaar of pas na afloop), maar dat hoeft niet. Bij kostbare artikelen is dat wel gebruikelijk.

Enig inzicht in de betrouwbaarheid van eBay gebruikers biedt het feedbacksysteem, waarbij niet alleen het percentage positieve beoordelingen maar vooral ook het aantal transacties relevant is.
De betreffende aanbieder scoort 100% uit 64 transacties en bij de detaillering daarvan is te zien dat hij iets minder goed scoort op verzendkosten.

LenK

Forumguru
bij eBay geldt: zolang er nog niet op een item is geboden kan de verkoper het zonder meer uit de veiling terugtrekken. Na het eerste bod kan terugtrekken in principe niet meer.
Een uitzondering hierop is wanneer er langs andere weg een bevredigend bod is gedaan ... bijvoorbeeld als een artikel op meerdere sites wordt aangeboden, maar dat hoort dan in de beschrijving vermeld te zijn.

Ook kàn de verkoper vooraf een te bereiken minimumprijs hanteren (meteen zichtbaar of pas na afloop), maar dat hoeft niet. Bij kostbare artikelen is dat wel gebruikelijk.
Bij Marktplaats kun je biedingen verwijderen. Weet niet of dat op eBay ook zo werkt:
Als er te laag geboden wordt kun je beter het bod verwijderen, zodat de biedingen opnieuw beginnen.
Heb je bijv € 300 als verkoopprijs in gedachte en er wordt € 25 geboden dan heb je kans dat het bieden 25-30-35 etc wordt en je nooit in de buurt van je prijs komt.

Wasmachineman

Forumguru
Nope, is een ambiente geworden (zonder leer) waar achteraf leer ingezet is. Maar je hebt wel een goed geheugen Wasmachineman!
:D

Selectief geheugen denk ik. Alles mbt auto's onthoud ik maar waar mijn sleutels of gsm ligt ? En ik moet ook wel want het is geen doen om in die "paar" berichten van jou te gaan zoeken !:D

higgy

Forumguru
[moderatorbreak]Er werd hier alleen maar een Ebay-item gesignaleerd, dat bovendien verkocht bleek (althans, veiling gesloten) en ook dit draadje verzandt in no-time. Ergo: op slot.[/moderatorbreak]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan