Lekkage dakraam Combi en gevolgen

Hakar

Donateur
@hemi24 dat is jouw ervaring.
De mijne is wel anders.
Per mail de onderdelen aanvragen met aangeleverde onderdeelnummer wordt al moeilijk over gedaan met reactie dat ze niet zeker weten of de onderdelen wel geschikt zijn voor exact mijn auto.
Moet ik wel even met de auto langskomen om dat zeker te weten.
Kom ik langs mag ik een stuk terugwandelen en bij een bijna onzichtbaar deurtje de man van de onderdelendienst opzoeken.
Daarna is deze te beroerd om met mij terug te lopen om bij de auto te kijken en kan het in ene keer wel af met het kenteken, en dezelfde onderdeelnummers tevoorschijn tovert die ik op een briefje kant en klaar had.
Krijg de opmerking toebedeeld, dat dit toch wel een oud beestje is en dat het twijfelachtig is of het onderdeel wel leverbaar is.
Ja hallo, had dat eerder aangegeven, had ik geen ommelandse reis naar jullie gemaakt.

Na veel gekrab op het hoofd, en zuchten alsof het einde werkdag was kwam er uit dat de onderdelen wel op voorraad waren maar het wel een week kon duren voor ze geleverd zouden worden.
Nou dan wacht ik wel een bericht af, dit is mijn mailadres (wat ze al hadden) en dit is mijn nummer waarop ik het beste te bereiken ben.
Nee, per mail doen we niet, we bellen.

3 dagen later mail dat de onderdelen binnen zijn.......
Ik bellen of ik ze diezelfde dag nog kan ophalen.
Ja kan wel maar we zijn er na 16.00 uur niet meer.
Dat was vrijdag 15.30 uur
Ik vragen of het zaterdagochtend kan, ja dat kan we zijn er vanaf 08.00 uur.
Ik zaterdag om 08.00 uur voor dat bijna onzichtbare deurtje, kan niet open.
Ik naar ingang Skoda showroom, alles dicht.

Uiteindelijk tegen 09.00 uur wat beweging in het pand, en maar weer proberen.
Uiteindelijk iemand gevonden die min of meer wist hoe het werkte, en na 20 minuten de deur weer uit.

Zo heb ik het ervaren en kan dat geen dikke prima vinden.
Gelukkig kan ik de meeste vervangingsonderdelen hier lokaal bij een automaterialenzaak halen en betalen.

Stel je voor dat dat ook zo'n gezever zou geven.
 

JFA

Nieuw lid
Ja, wat een verhaal. Mooi opgeschreven, brengt alles goed in beeld. Precies wat we eigenlijk niet zouden willen. Maar je brengt me wel op een idee. Ik kan natuurlijk het beste het rubber bestellen bij een goede, bekende automaterialen zaak hier. Goed idee. Dank.
 

Tees

Donateur
Het is maar de vraag of je dit bij een generieke automaterialen zaak kan krijgen. Dit zijn volgens mij modelspecifieke onderdelen, die heeft een automaterialen zaak zelden. Ik zou gewoon via Skoda-Parts bestellen, duurt een week of 2, maar dan weet je zeker dat t goed is.
 
Bovenaan Onderaan