Al bijna een jaar is mijn dakraam dichtgeplakt. Bij hevige regens komt het water evengoed naar binnen vanwege een poreuze dakraam rubber. De garage heeft een nieuw rubber besteld maar PON heeft nog steeds niets binnen gekregen. Ook via diverse correcte sloopbedrijven is er nog niets gevonden. Nu het weer steeds beter wordt is de auto helemaal droog. Maar zit er sinds kort vocht in de rechter koplamp. En op de dakrand van de vooruit bladdert de verf af en is het metaal te zien.
Ik heb twee vragen kan iemand mij helpen met een nieuw of gebruikt dakraamrubber of weet hij waar ik dit wel kan bestellen. Van mijn garage heb ik niet veel steun, die wachten rustig al bijna een jaar af.
Kunnen de jarenlange lekkages via dakraam, antenne, achterbak rubber, deuren dus danige gevolgen hebben dat verf aan de buitenkant afbladdert of is er meer aan de hand? Jan
Ik heb twee vragen kan iemand mij helpen met een nieuw of gebruikt dakraamrubber of weet hij waar ik dit wel kan bestellen. Van mijn garage heb ik niet veel steun, die wachten rustig al bijna een jaar af.
Kunnen de jarenlange lekkages via dakraam, antenne, achterbak rubber, deuren dus danige gevolgen hebben dat verf aan de buitenkant afbladdert of is er meer aan de hand? Jan