Leeslicht

Hypodermic

Actief lid
Hallo allemaal,

Weet er toevallig iemand hoe ik veilig bij het LED leeslampje kan komen? Ik denk dat ze in de garage een kabeltje zijn vergeten vast te zetten want hij doet het niet meer sinds ik de auto terug heb uit de garage na het vervangen van de noodcommunicatie module.

Alvast heel erg bedankt,

Paul IMG20220811202839.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Die units hebben al decennialang allemaal een stekkeraansluiting met 3 draden: constante plus, geschakelde plus (via o.a. deurcontact) en de massa. Als het ene lampje het wel doet en het andere niet, zijn er eigenlijk maar twee waarschijnlijke mogelijkheden, óf het ledlampje is kapot, of de lampunit is beschadigd (bijv. verbogen stroomgeleidende strip).
 

Hypodermic

Actief lid
Dat hoop ik wel, maar hij zei over de telefoon al dat ze waarschijnlijk dat ding niet open hebben gehad. Ik weet zelf ook niet waar die module zit. Anders zal ik het zelf moeten betalen, wat natuurlijk ook niet erg is.
 

EdK

Forumguru
dat ze waarschijnlijk dat ding niet open hebben gehad.
Tsja begin al lekker wazig !
Maar goed zonder iets te openen kun je met demontage wel iets lostrekken ...
En begrijp dat het bij elkaar zit dus de kans is dan gewoon groot dat dit toch is gekomen door hun werkzaamheden.
Dus dealer doe is lekker stoer en repareer het als een stukje service...:pieker:
:cheers:
 
Bovenaan Onderaan