Leer of geen leer

cali05

Forumguru
@hboogaards,
Stoelverwarming en leren bekleding bijna €2200,-. Pon laat de leren bekleding ergens erin zetten, geen idee welk bedrijf dat doet. Ik heb deze optie gewoon bij de dealer besteld.


@mettes,
Je hebt gelijk, was ik nog vergeten in het rijtje, ik heb inderdaad climate control erop, dus automatische airco. Ik ga in auto er op achteruit (Heb een octavia op gas) en wil dan wel leuk in de opties zitten. Vooral de navi van Pioneer is een fantastisch apparaat en nauwelijks duurder dan de amuundsen met kaarten europa, aansluiting op de ipod etc.

CJ
 

sitechris

Donateur
Ik heb slechte ervaring met leer. Met name na poetsen is het erg glad en heb ik last van rug gekregen. Ik heb dus liever stoffen bekleding. Nu nergens last van.
 

Hetzer

Forumguru
@cali05, de lederen bekleding word door Pon zelf ingebouwd, bij hun zelf in een speciaal ingerichte ruimte.
 

Mettes

Forumguru
Er op achteruitgaan wil ik niet direct gezegd hebben,de Fabia is eveneens een lekker afgewerkte auto.
Kwestie van rijcomfort zal hij wel iets harder zijn,alhoewel mijn Octavia Greenline(2010) ook geen superzachte wagen is.(heeft waarschijnlijk te maken met het verlaagd onderstel)
Nu dacht ik dat ook de Fabia greenline een verlaagd onderstel heeft voor een betere stroomlijn.
Waarschijnlijk zal dus het veercomfort ook iets harder zijn.=>heeft veel te maken met de verlangens natuurlijk.Wij hebben op onze Fabia Ambiente zelfs een sportonderstel in optie genomen.
Admunsen hebben wij niet genomen omdat er in Belgie gratis een GPS van Garmin word bijgeleverd.
 

Mettes

Forumguru
De greenline is geen kale auto. Greenline is een van de uitrustingsniveau´s

Volgens mij is de Greenline geen uitrustingsniveau,maar een eco -versie (motorisch) op basis van de ambiente-versie (=naam in Belgie van 2de uitrustingsniveau)
Dit staat in Belgie in ieder geval zo vermeld in de folders.
Er is natuurlijk een verschil van land tot land.
 

cvegreen

Forumguru
Mettes , in belgie is de GL op de ambiente gebaseerd , dus een ambiente heeft airco en bij deze de GL heeft dat dus ook , maar kost inderdaad een flink stuk duurder dan de gewone 1.2 CRTDI , ambiente .
 

Mettes

Forumguru
Inderdaad,na het bekijken van autoweek heb ik dit gemerkt.
In belgie is de 1.2crtdi inderdaad in alle mogelijke uitrustingsniveau's te krijgen (nl classic ,go,go plus,rock,greenline,ambient en elegance=in oplopende volgorde van uitrustingsniveau.)
Raar dat dit in Nederland niet het geval is.
In Nederland is de 1.2crtdi enkel verkrijgbaar als greenline,of ben ik hierin mis?
 

higgy

Forumguru
[moderatorbreak]Dit topic ging over LEER of GEEN LEER in de auto. Niet afdwalen, aub [/moderatorbreak]
 
Bovenaan Onderaan