Leer inbouw Mocca Bruine Superb Combi

Heren, en wellicht ook dames.

Ik heb een mocca bruine http://www.skoda.co.rs/files/Image/superb_combi/boje/supc_mocca.jpg skoda superb in de bestelling staan. Levertijd 6 lichtjaar zoals iedereen weet dus ik heb nog even tijd om mijn leer te bestellen.

Even situatie schets
beroep sales manager dus beetje representatief moet wel gaan.
80% van de werktijd strak in het pak dus moet ook niet al te glad zijn
1 zoontje van 1 jaar, en verwachting is dat er de komende 3,5 jaar nog wel een kleine bij komt dus wit is niet het juiste kleurtje.

Mijn idee was om een cognac kleurtje te kiezen met donkerbruin stiksel, maar ik ben erg aan het twijfelen.
Iemand nog suggesties, fotos of andere briljante ideeen. Duotone, open leer in het middenstuk (ruwer, minder zweten)

Het is een ambition met chromen strips aan de buitenkant en metaalkleurig sierstrips aan de binnenkant.
Verder ook nog kacheltjes in de stoeltjes mocht dat uitmaken.

Wie o wie helpt me!

heavy

Actief lid
Leer in de kleur Cognac is altijd mooi, ik vindt het erg luxe over komen.
Je kan ook leer achteraf in laten bouwen, scheelt misschien een eurie hier of daar ;)

Mr_McPhisto

Actief lid
Hoi Paul,

Ik heb afgelopen donderdag mijn superb combi ambition opgehaald. Helemaal laten opleuken, zowel buiten als binnen!
Ik heb twee kleuren leer. Ik wilde elegant, maar niet druk. Zou zelf eerst gegaan zijn voor zwart en chestnut, maar was ik nog niet zo zeker van.

Toen kleurenwaaier meegenomen naar huis en na overleg is het darkbrown met chestnut geworden: een donker bruine en licht bruine combi geworden met gespiegelde stiksels.
Eerst kies je van een kleine leerwaaier bij je dealer en twijfel je uiteindelijk bij iedere kleur, maar nu ik hem heb is het helemaal top. Staat echt superstrak, chique en toch ook niet saai en onsportief! De stiksel omgekeerd is ook erg gaaf. Dealer had het nog niet eerder gezien, maar wilde hier nu ook meer van in demo- of showroomauto's.
Ik heb de zitdelen chestnut (lichtere kleur) en ook deurpanelen, maar alles daaromheen, ook armsteunen, zowel middenvoor, als middenachter en deuren in dark brown.

IMG_1135.jpg

Uiteraard staat bruin super bij je Mocca!
Ik heb een fotootje er bij, maar dat is niet echt de indruk zoals het is als je het ziet. Was die avond superfel zonlicht en verschijnt op de foto. Maar dan heb je een indruk.
Succes er mee!

Ps. als ik je één tip mag geven.... kies chromen stootlijsten op je deuren!! Maakt het af! Heb ik ook gedaan en straalt meer uit.
Zie maar wat je er mee doet.

Heren, (zitten er eigenlijk dames op het forum)

Zaterdag 'even' op en neer geweest naar Broekhuis Assen om leer uit te zoeken.
Tot mijn verbazing zijn vrouwlief en ik toch op iets anders gekomen dan in eerste instantie gedacht.

In de bijlage zie je wat het geworden is.
De plaat metaal is mocca brown (wat blijft het toch een rare kleur, buiten stond een superb in het mocca bruin die grijs/aubergine achtig kleurde door het weer). De donker kleur wordt de basis bekleding en de lichte kleur wordt de stiksels.
Op de zijkanten van de stoel komt een dubbele stiksel!

IMG-20110910-WA0003.jpg

Ben benieuwd. Dealer ging zijn best doen om de auto voor de vakantie 1-10 af te leveren. Hij staat namelijk klaar voor transport in Tjechië!!

Bovenaan Onderaan