Led verlichting probleem

guillaupa

Senior Member
Hallo,

Kort even herhalen wat in het topic van de automatische verlichting verteld geweest is.
Na de installatie van de module is alles een beetje fout gelopen met de verlichting.
De auto is terug van de dealer en het zijn de Led dimlichten die een kortsluiting hebben gegeven.
Tot daar aan toe, ik zal de rekening (moeten) betalen.
Maar ik had toch graag het wit met blauwe schijn effect gehad dus is het aangeraden om een gloeilamp te steken. Dus zullen het deze worden denk ik:
4100.00.10.jpg


Maar hoe zit het dan naar de toekomst toe als ik led nummerplaatverlichting wil? Binnen led verlichting (niet alle lichten)? Led achteruitlicht?

Laatste vraag (als ik mag :tongue:): in principe mag die module er opnieuw in, maar ik wacht toch beter tot na de garantie? Aangezien de zekeringen gesprongen zijn door de ledparkeerlichten?

Groeten :)
 

Antera

Donateur
Je probleem zal niet in de LED lampen hebben gezeten mar vermoedelijk in de autolight switch die niet juist werkt op jouw auto en daardoor sluiting verzoorzaakt heeft naar de verlichting. DE module er weer in steken moet dus gewoon kunnen om te testen en als weer blijft je verlichting er deels mee te stoppen weet je het zeker en kan je de zekeringen weer vervangen.

Omtrend deze storingen kunenn ze idd je de rekening presenteren aangezien je zaken aan de auto hebt aangepast die niet waren zoals bij verkoop. De garantie vermeld altijd dat modificaties buiten de standaarden niet binnen de garantie vallen. En ja de ene dealer neemt dat regeltje wat ruim de ander absoluut niet .

PS vind eht toch knap dat ze er 2 uur over hebben gedaan
 

guillaupa

Senior Member
Wel op de factuur staat dat ze de zekering hebben veranderd en dat bij het aanleggen van de parkeerlichten de zekering zo goed als onmiddellijk sprong.
Dan hebben ze de standaard lichtjes opnieuw in gestoken en een tweede nieuwe zekering en dan werkte alles weer naar behoren.

De module zou toch meer het systeem moeten aantasten?
Je probleem zal niet in de LED lampen hebben gezeten mar vermoedelijk in de autolight switch die niet juist werkt op jouw auto en daardoor sluiting verzoorzaakt heeft naar de verlichting. DE module er weer in steken moet dus gewoon kunnen om te testen en als weer blijft je verlichting er deels mee te stoppen weet je het zeker en kan je de zekeringen weer vervangen.
Ik heb dezelfde module gekocht als @bobracing aangeeft in de topic. Misschien zit er juist een fout in mijn module en niet in de andere die hem gekocht hebben.
Maar het verwonderd me wel dat, mocht het de module zijn, je door de lampjes en zekering te vervangen het probleem kunt verhelpen. Ik zou eerder denken dat de module iets veranderd zou hebben in het programma.


PS vind eht toch knap dat ze er 2 uur over hebben gedaan
Bedoel je dit om te lachen of ben je serieus? :)

Dus normaal moet led nummerplaat-, led binnen-, led algemene verlichting zonder problemen werken?
 
Bovenaan Onderaan