Led lamp in achterklep?

Na 9 maanden wachten eindelijk onze nieuwe Kodiaq op kunnen halen. Het is een 1.4 150 pk ambition business in business grey met een panoramadak en 19 inch wielen. Nu ben ik de auto een beetje aan het verkennen en het viel me op dat de led achterlichten alleen in de achterspatborden branden maar niet in de achterklep. Op de plaatjes die ik op internet vind loopt de lichtstreep door in de unit op de achterklep. Mijn vraag is of dit op de ambition business ook zou moeten doorlopen in de units in de kofferklep.

Groet, Peter
 
Na 9 maanden wachten eindelijk onze nieuwe Kodiaq op kunnen halen. Het is een 1.4 150 pk ambition business in business grey met een panoramadak en 19 inch wielen. Nu ben ik de auto een beetje aan het verkennen en het viel me op dat de led achterlichten alleen in de achterspatborden branden maar niet in de achterklep. Op de plaatjes die ik op internet vind loopt de lichtstreep door in de unit op de achterklep. Mijn vraag is of dit op de ambition business ook zou moeten doorlopen in de units in de kofferklep.

Groet, Peter
Volgens mij is de "luxe variant" van de LED-achterlichten vanaf de style. Bij de Ambition zit het in diverse optiepakketjes. Je kan ff onderzoeken. Hoe ze het fabriceren;

1) De led lamp zit gewoon ook in de achterklep, maar deze is softwarematig uitgeschakeld (zou me niets verbazen, softwaretweaker opzoeken?)
2) De unit in de achterklep is gewoon exact hetzelfde en ook gewoon bedraad maar het LED-lichtbronnetje zit er niet in (los led bronnetje aanschaffen?)
3) De unit in de achterklep is daadwerkelijk anders en moet dus geheel worden vervangen, misschien is de bedrading niet eens aanwezig.
 
Bovenaan Onderaan