Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lijkt me gevalletje van fabrieksgarantie. Heb het hier zover ik weet niet eerder langs zien komen en ook onderweg is het me bij de Skoda’s die er rondrijden/remmen niet eerder opgevallen. Of PON moet het afdoen als een producteigenschap maar daar ga ik niet vanuit.
Lijkt me sowieso een garantiegeval. LEDs horen behoorlijk lang mee te gaan, denk dat er hier gewoon een LED of een verbinding in de unit door de QC geslipt is. Kan gebeuren, niets is onfeilbaar.
Bij mij zat er vocht in t remlicht, is vervangen onder garantie, sowieso APK afkeur in mijn geval, bij jou betreft het slechts 1 led.. maar die hoort het gewoon te doen dus naar de dealer ermee
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.