Lava Blue

Eindelijk..... heb ik een staaltje kunnen zien in de buitenlucht van de (nieuwe) kleur Lava Blue. Ik heb uiteraard ook een foto's gemaakt hiervan. Deze zijn trouwens gemaakt buiten bij van loon in Gouda.

mmm moet ze even ergens online zetten en dan hierin plakken...

Foto 1, de kleur zwart, lava blue en ... grey,
Foto 2, Lava Blue met op de achtergrond de peugeot kleur Blue Neisha van mijn 207 sw

[hoort het dat als je iets in nieuws plaats dit ook op de voorpagina terecht komt.??]
 

Bijlagen

  • IMAG0379.jpg
    IMAG0379.jpg
    141 KB · Weergaven: 352
  • IMAG0383.jpg
    IMAG0383.jpg
    31,1 KB · Weergaven: 317
  • IMAG0381.jpg
    IMAG0381.jpg
    79,7 KB · Weergaven: 275
  • IMAG0380.jpg
    IMAG0380.jpg
    112,1 KB · Weergaven: 299

hemi24

Forumguru
@Hetzer: ik dacht het wel, volgens mij moet jij even langs de mediamarkt voor een nieuw beeldscherm...
 

djmshell

Senior Member
Vandaag en Yeti gespot in volgens mij Lava bleu.

Als ik straks ff tijd heb zal ik de pic ff erbij zetten. Alleen jammer dat vandaag zo regenachtig was:( is het nog lastig de kleur te beoordelen.
Bekijk bijlage 14746
 

hemi24

Forumguru
@Djmshell : ik heb nog even op de oprit gekeken, maar de kleur op de Yeti is 99,9% Storm blauw..!
 

djmshell

Senior Member
@ Hemi: oke dan had ik het mis. zoals ik in mijn post al zette was het volgens mij Lava blue. Ik wist het niet 100% zeker
 

hemi24

Forumguru
Gisteren bij de dealer een Zomercheck laten uitvoeren en even de kleurstalen bekeken.
Toen ik mij met de staal voor de Lava blue in de hand omdraaide, viel mijn oog op een tweedehandse Seat Cordoba, die toch heel erg in de buurt kwam van de kleurstaal:

13812481.jpg
 

WouterA

Nieuw lid
Sorry voor de GSM kwaliteit foto's - Woensdag kan ik foto's maken met een hoge resolutie.
Op de foto's overheerst blauw, maar in het echt is het een bijzondere combinatie tussen metallic blauw en groen.
Ik moest er even aan wennen toen ik hem voor het eerst zag, omdat ik meer overheersend blauw had verwacht.

Toch vind ik de kleur erg mooi heb hem nog niet vaak gezien. Mazda heeft ook een soort gelijke kleur gehad op de vorige 6 serie volgens mij.

IMAG0228-1.jpg IMAG0226-1.jpg IMAG0227-1.jpg
 

bluskabouter

Forumguru
de kleur is nog mooier dan op het staaltje wat ik heb gezien.
moet nog 7 weken wachten,dan wordt onze 1.2 77kw afgeleverd in deze kleur.
veel {rij}plezier met dit mooie karretje.
 

Neptukker

Forumguru
Erg fraaie kleur. Mijn OII FL is black magic pearl maar mocht ik nu voor een beslissing staan dan zou deze kleur ook een grote kanshebber zijn.
 

jalex_h

Forumguru
Zou ook bij mij nu een grote kanshebber zijn (moet alleen nog, bij het uitblijven van omvallende bomen ed nog een jaartje of drie wachten. En nee, da's geen straf :winkie:)
 

Michel

Forumguru
Het lijkt erop alsof er toch een verschil bestaat tussen een Fabia in Lava Blue en een Octavia Lava Blue. Misschien hangt dit van het zonlicht af, maar op de Fabia vind ik de kleur helderder overkomen.
 
Bovenaan Onderaan