Lampje wijzer toerenteller stuk

Integrale

Nieuw lid
Hallo, de wijzer van de toerenteller in mijn superb uit 2012 wordt niet meer verlicht. Voor de rest werkt de dashboardverlichting prima. Valt zoiets voordelig te herstellen of word ik er maar beter gewoon aan? Echt handig ben ik op dit vlak niet. Alvast bedankt!
 

Integrale

Nieuw lid
Gezellig, dan zijn we al met twee :-) Bij mij is het enkel de wijzer die geen licht meer geeft. Bij mijn oude VW bus is zo'n lampje snel vervangen, maar ik heb al een vermoeden dat dit centen gaat kosten...
 

Eltjo

Forumguru

MJR171

Nieuw lid
Ik heb net het zelfde voor. Zie mijn topic :) superb van 2011. Bij mij is de onderste led van de toerenteller gaan knipperen
Hoi, hoe heeft u dit opgelost? ik heb hetzelfde probleem, kan ik het een en ander zelf los maken? hij knippert weleens dus ik vermoed dat er wat los zit. gr. Martijn
 

Tees

Donateur
Het desbetreffende lid is al een jaar hier niet meer geweest, dus kleine kans dat die reageert.
Over het algemeen zijn zaken zoals KMS in Apeldoorn hier een goed adres voor. Zijn vast ook andere zaken, maar deze staat hier goed bekend.
Zelf repareren is echt lastig, tenzij je ervaring hebt met reparatie/solderen van SMD electronica of andere van dit soort klein grut.
 

Eltjo

Forumguru
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan