lampje "storing electronica motor" brand

jeve2

Lid
lampje "storing electronica motor"brand

Goedenavond,

ben vanmorgen bij de garage langsgeweest (Vepreda) :

de storing kon men niet meer vinden na het uitlezen dus gelukkig geen lange onderzoekskosten.
Top service van Vepreda, geen rekening gekregen.
Dus al met al was het waarschijnlijk een momentopname die niet meer in het geheugen stond.

gr
Jeffrey
 

Gieliovd

Forumguru
Ik wil je vreugde niet bederven maar kijk er niet vreemd van op als het binnenkort gewoon weer terugkomt.

Het zal hoogstwaarschijnlijk ook weer weggaan.

Hou ons op de hoogte.
 
Dagtellerknopje indrukken en vasthouden, sleutel op "contact"draaien, paar seconden wachten en melding verdwijnt.


Als ja dat doet bij een skoda met longlife gaat de service indicatie direct terug naar vaste onderhoudsintervallen, dus 15000km, of een jaar voor een octavia.
 

jeve2

Lid
Ik wil je vreugde niet bederven maar kijk er niet vreemd van op als het binnenkort gewoon weer terugkomt.

Het zal hoogstwaarschijnlijk ook weer weggaan.

Hou ons op de hoogte.
-----------

Je hebt gelijk, sinds gisteren is het lampje opnieuw gaan branden en wil ook niet meer uit na contact aan/uitzetten.

Is dit te resetten want ik rij er mee en merkt totaal niets dus zal hij wel een momentopname hebben van een niet goed geregelde mengselverhouding.

Groeten,
Jeffrey
 

Gieliovd

Forumguru
Vaak zijn het sporadische meldingen ja. En die zullen ook vanzelf weer verdwijnen.

Ik heb toendertijd eens 500km gehoord. Maar bij mij is hij ook al eens zeer vlot uitgegaan. Kijk het even aan.

Ik heb wel geleerd dat als ik nog eens zo'n combinatie aanschaf ik ook een VAG COM kabeltje ga aanschaffen om zelf te kijken wat er aan de hand is en om de code te wissen.
 

jeve2

Lid
Vaak zijn het sporadische meldingen ja. En die zullen ook vanzelf weer verdwijnen.

Ik heb toendertijd eens 500km gehoord. Maar bij mij is hij ook al eens zeer vlot uitgegaan. Kijk het even aan.

Ik heb wel geleerd dat als ik nog eens zo'n combinatie aanschaf ik ook een VAG COM kabeltje ga aanschaffen om zelf te kijken wat er aan de hand is en om de code te wissen.
---------
Dus dit je je niet zelf resetten ?

gr
Jeffrey
 

Gieliovd

Forumguru
Voor zover ik weet niet nee. Dit moet via een speciaal stukje software/kabel of bij de dealer via de kast. Je moet hem uitlezen en de foutcode verwijderen.
 
Bovenaan Onderaan