Lampje banden Skoda yeti

Sinds kort heb ik een Skoda yeti 4x4 1.8 TSI
Nu had ik er zomerbanden onder liggen en heb mij gisteren winterbanden eronder laten plaatsen.
Nadat ik bij de banden centrum ben geweest brand er een oranje lampje.

Weet iemand hoe ik kan resetten of uit kan laten gaan?

Alvast bedankt.

Martijn.
 

JeSko

Forumguru
@Antera

Dit is voor mij destijds ook niet gedaan bij het monteren van de 19 inch wielen, bij mij kwam de melding dan ook pas na enkele km's (10 ofzo).
 

JeSko

Forumguru
Dan zou de melding wel moeten wederkeren binnen korte tijd @hemi24 , zal dus afwachten zijn maar ik verwacht geen problemen. Zal puur door de wissel komen net zoals bij mij destijds ( omdat de auto van de grond geweest is met zijn pootjes? ).
 
Dan zou de melding wel moeten wederkeren binnen korte tijd @hemi24 , zal dus afwachten zijn maar ik verwacht geen problemen. Zal puur door de wissel komen net zoals bij mij destijds ( omdat de auto van de grond geweest is met zijn pootjes? ).


Precies, alles is in orde. En niets aan de hand. Niet altijd meteen van het ergste uitgaan. Dan komt het wel goed
 

Muug

Senior Member
Ik denk niet dat een bandenboer van alle modellen van alle merken die elk jaar uitkomen al die knopjes weet staan. Dus ik zou die kerels niet te hard beoordelen.
 

Tees

Donateur
Ik denk dat ze dat prima in een database kunnen opzoeken, en anders geldt ook voor hen: RTFM! Mag je toch wel verwachten van iemand die dit voor z'n werk doet?
 
Bovenaan Onderaan