Lamborghini gaat ook wel lekker !

Wasmachineman

Forumguru
m1azxtiavfr9.jpg


Zeven jaar heeft Lamborghini er over gedaan om tienduizend stuks van de Gallardo te produceren. In die tijd zijn vele varianten van het model verschenen. We noemen bijvoorbeeld de Superleggera, de Spyder, de Valentino Balboni-editie, de vele raceversies en natuurlijk de politieauto.
En door het Ad Personam-programma wordt eigenlijk elke Gallardo uniek. In 2008 verscheen de flink gewijzigde LP560-4, waarmee de Gallardo klaar is voor de rest van zijn levenscyclus.

“Lamborghini is extreem en compromisloos en vooral erg Italiaans. De Gallardo heeft een bijzondere rol gespeeld om ons merk wereldwijd op de kaart te zetten. Vandaag de dag zijn we actief in 45 landen hebben we meer dan 120 dealers,” vertelt een trotse Stephan Winkelmann; directeur bij Lamborghini.
De jubileum-Gallardo is uitgevoerd in de bekende kleur ‘Yellow Midas’. Hij is bestemd voor een Chinese klant. Voordat hij wordt afgeleverd speelt hij nog een rol tijdens de ‘Lamborghini Day’ in Sjanghai, die morgen wordt gehouden.


Bron : www.nu.nl
 

RogerS

Forumguru
Voor mij de mooiste sportauto op dit moment (alhoewel je ze bijna op elke hoek van de straat ziet).

Tja wat te doen: of volgend jaar de tweede hypotheek op het huis aflossen of toch maar een Gallardo kopen. Alleen vrees dat ik voor het laatste geen toestemming krijg van de vrouw des huizes...

Overigens zag ik gisteren nog bij een Jaguar dealer in Tessin (Zwitserland) een oranje (! heerlijk kleur voor zo'n auto) tweedehands Gallardo voor nog een 100.000 Zwitserse Francs....
 

Wasmachineman

Forumguru
Hopelijk staat zo een sportwagen nooit lang stil ! Rijden moet je ermee.
RogerS : Jij woont zeker in "Het Gooi" ? Op elke hoek staat er eentje...?
 
Bovenaan Onderaan