Labels

MacManiac78

Forumguru
Beste forumcollega's,

Ook ik ben actief met VCDS. Ik kom helaas op bepaalde punten niet heel veel verder omdat bepaalde componenten nog geen labelfiles bevatten. Als ik bijzonder bedreven in de longcoding was, dan had ik enkele zaken al wel kunnen activeren. Met name cornerlights. Maar helaas moet ook ik het met de longcoding-helper en labelfiles doen. Ross-Tech heeft aangegeven dat ze nog onvoldoende informatie van de componenten van de Fabia Greenline hebben om daarvoor de juiste labelfiles te kunnen maken. Wel hebben ze aangegeven dat de aanwezige module deze functies wel zou kunnen ondersteunen. Ik heb dus al eens een logfile naar ze opgestuurd. Nu mijn vraag; Willen jullie (die een originele VCDS kabel hebben) ook eens een logfile van de Fabia II Greenline aan Ross-Tech zenden, zodat de juiste labelsfiles aan de modules gekoppeld kunnen worden?
Hier staat hoe het moet: Ross-Tech: VAG-COM: Label Files

Als meerdere mensen labels en/of te activeren opties van de modules missen gaan ze dit onderzoeken. Als ik als enige blijf roepen dat zij zeggen dat de zaken wel in te stellen zijn, maar vooralsnog niet kunnen vertellen hoe, dan blijf ik een éénling roepende in de woestijn.
Vandaar dit verzoek.

Alvast bedankt hiervoor!

Bovenaan Onderaan