Laat ik mezelf voorstellen: Marc030

Hallo iedereen!

Mijn naam is Marc, ben 24 jaar oud en woon in het midden van Nederland. Grote passie voor auto's, het liefste staat er elke 6 maanden een nieuwe voor de deur en de zoektocht naar de volgende houd eigenlijk nooit op, tot nu dan (voorlopig).

Ik ben sinds gister (20-5) de eigenaar geworden van een Skoda Octavia 1.2 105pk Greentech Elegance Businessline uit 2014. 151k op de teller (ex-lease) en flink wat opties in race blue.

Als ik heel eerlijk ben was de keuze om deze auto te kopen niet een die ik makkelijk over mijn hart kreeg maar aangezien ik het huis uit ga was het toch tijd om keuzes te maken met de portemonnee :cry:

Mijn vorige auto was een volgeladen Mercedes c280 uit 2007 met een gemiddeld verbruik van 1 op 6 en dan hebben we het nog niet over de torenhoge wegenbelasting, verzekering en onderhoud. Maar het reed wel heerlijk zo'n v6 en het was elke euro waard.

Het enige wat ik bij de Skoda mis is de power, dus dat wordt binnenkort even laten chippen. Verder ben ik er heel erg blij mee, vooral met al de opties zoals het pano dak en alle moderne/luxe opties die ik wel heb gemist.

Geplande modificaties:
Chippen naar 140pk
DSG aanpassingen
VCDS aanpassingen
Verlagen met eibach veren
Nieuwe 18 inch velgen (kan niet kiezen welke :thinking:)

Het lijstje met auto's die ik heb gehad:
Peugeot 206 1.6 uit 2003
BMW 118 uit 2008
Mercedes C280 uit 2007
Skoda Octavia 1.2 uit 2014

Verder ben ik dit forum al zeer dankbaar want ik heb hier voor ik de aankoop van de skoda veel tijd doorgebracht om alles te weten te komen en alle ins en outs te leren van dit voor mij nieuwe merk!

Zelf nog geen foto's gemaakt omdat de camera van mijn telefoon het begeven heeft maar dealer foto's zijn ook niet mis:

YOb4u7K.png
 

Duijzer

Donateur
Welkom! Ja, na een C280 is 105 pk weer even wennen. Daarentegen heb je nu meer ruimte, minder kosten en ook een mooie auto!
 
Bovenaan Onderaan