Laag op de dorpels normaal

Niels83

Forumguru
Hallo,

Mijn Fabia 2 heeft onder de dorpels een soort andere verf, is niet meer strak, en heeft wat reliëf. Alsof daar een kunstof laag zit.

Nu zit ik net de rijdende rechter te kijken.. (jah ik geef toe ik vind dat leuk) daar zie ik zo'n zelfde laag, waarvan die man verteld dat ze dat gebruiken om roestige lelijk herstelde plekken mooi weg werken.. Dus werd een beetje bang gemaakt.

Ik heb vroeg me dus af of deze laag onder de dorpels er altijd zit?
 

EdK

Forumguru
Niet in paniek raken hoor , ook mijn Yeti en daarvoor de RR en daarvoor de Fabia 1 hadden excact hetzelfde soort coating op die plek zitten....
 

turboturbo

Forumguru
Mijn Fabia zit ook niet zo strak in de lak onderop de dorpels. Brrr wat een oma rimpels daar.
 
Laatst bewerkt:

Ron_2

Senior Member
Daarom is het zo geliefd om op die manier roest te verbergen, men denkt dat het origineel is.
Even off-topic: in de toekomst moeten diegenen dit deze methode gebruiken misschien toch oppassen, ik weet niet of ook een uitspraak van de "rijdende" rechter een precedent schept, maar kennelijk kun je ook op een oude auto zonder garantie na lange tijd de verkoper aansprakelijk stellen voor verborgen gebreken.
 

Niels83

Forumguru
jah die man die een rotte auto kocht kreeg toch gelijk.. wel bijzonder, want het was een auto van 20 jaar oud.. maar goed gezien de prijs mocht je er ook wel een beetje vanuit gaan dat hij goed was...
 
Bovenaan Onderaan