Laadlucht slang klem.

Pim Smit

Senior Member
Weet iemand waar ik dit pokkeding gewoon simpel kan bestellen? Ze doen zoooo moeilijk bij de dealer…..
Mag beide kleuren zijn.

Bijlagen

• IMG_4483.jpeg
    IMG_4483.jpeg
    87 KB · Weergaven: 25

EdK

Forumguru

Probeer eens bij hun !!
Mooist is als je het artikelnummer er ook van hebt.
Wat niet op site staat kunnen ze vaak wel bestellen.
Dus gewoon ff mailen met ze

Pim Smit

Senior Member
Ja joh,
Hoogenboom Rotterdam.
Online formulier. Even bellen heeft geen zin.
Ik snap het wel. Liever een klant binnen dan een doe het zelver buiten.

Tees

Donateur
Ik heb bij Muntstad in Utrecht nooit problemen gehad met welk onderdeel bestellen dan ook. Mailtje sturen, iDeal link retour en normaliter ligt het de volgende dag klaar.

ertromp

Forumguru
Zelfde hier bij Pouw Apeldoorn mailtje met onderdeelnummer (s) en je krijgt iDeal link retour en de volgende dag halen bij het onderdelenmagazijn wat in Apeldoorn een aparte balie met aparte ingang is. Je zou toch niet in Rotterdam willen wonen :deuk:

Pim Smit

Senior Member
Vier dagen geleden gemaild en nog niets gehoord. Auto is daar in onderhoud geweest he?
Je zou denken. “Oh, Smit. Effe helpe.”

Tees

Donateur
Joh, denk je echt dat ze alle klanten bij naam herkennen? Die dorpsgarages zijn tegenwoordig zeldzaam, laat staan bij de grote dealers. En dan heb je ook nog eens niet de meest bijzondere achternaam ;)

Eltjo

Forumguru
Gewoon bovenstaande bij Hoogeboom in het formulier sturen en je krijgt (soms na aantal dagen) antwoord en kan je het afhalen.
Aantal keren gedaan en werkt. Ik vind de manier ook vervelend zoals TS schrijft. Ze krijgen waarschijnlijk meer aanvragen waarna de aanvrager denkt wat duur en koopt het dan elders....

Pim Smit

Senior Member
Joh, denk je echt dat ze alle klanten bij naam herkennen? Die dorpsgarages zijn tegenwoordig zeldzaam, laat staan bij de grote dealers. En dan heb je ook nog eens niet de meest bijzondere achternaam ;)
Nou, je kunt veel over ons lezen in het telefoonboek…….

Pim Smit

Senior Member
Gewoon bovenstaande bij Hoogeboom in het formulier sturen en je krijgt (soms na aantal dagen) antwoord en kan je het afhalen.
Aantal keren gedaan en werkt. Ik vind de manier ook vervelend zoals TS schrijft. Ze krijgen waarschijnlijk meer aanvragen waarna de aanvrager denkt wat duur en koopt het dan elders....
Ik wacht ook af.
En ja, prijseenheid is één dingetje.
Maar een verschil van twintig euro (ik doe ook ‘onderzoek’) is wel gortig.

Pim Smit

Senior Member
Enneh, nog niks gehoord van Hoogenboom he?
Pon de andere dag al “€6,45 en €4,50 verzendkosten we sturen een betaalverzoek…”
Dank u…
Verzoek moet ik krijgen,…

• Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan