L&K

De afgelopen dagen lees ik diverse postjes over berichten uit de L&K. Ik ga er vanuit dat kortgeleden een nieuwe L&K is uitgekomen.
Als het net zo werkt als bij Citroën, fabrikant van mijn vorige auto, dan krijgt iedere Škoda-rijder (met een nieuwe Škoda niet ouder dan x jaar) dit blad toegezonden.
Nu ben ik leaserijder en daarom staat het kenteken niet op mijn naam. Zodoende ontvang ik de L&K niet terwijl ik toch graag wil.
Kan één van je jullie mij aangeven wat ik moet doen om dit blad ook toegezonden kan krijgen?

Alvast bedankt!

P.s.
Exciter, ik hoop dat ik dit postje onder het juiste forum heb gepost.... Zo niet, mijn nederige excuses... /forum/images/graemlins/worshippy.gif
 

Thomas76

Nieuw lid
Dat probleem had ik ook. Gewoon even via de skoda site via contact een mailtje sturen naar Pon. Dan komt het allemaal goed.
 
Ik ben geen leaserijder en toch krijg ik L&K ook niet automatisch. Meerdere keren contact gezocht met Pon en telkens zeer vriendelijk beantwoord, L&K 'handmatig' opgestuurd gekregen en toch kreeg ik de keer daarop weer niet automatisch L&K... Laatste keer (december 2005) werd mij gemeld dat het komt omdat ik ergens heb aangegeven geen ongewenste post te willen ontvangen. Dat klopt (ik heb destijds op een internetsite die aanbevolen werd door Consumentenbond aangegeven geen ongewenste post, e-mails en telefoontjes te willen ontvangen waarna ik ineens heel veel ongewenste post, e-mailtjes en 'hypotheek/pensioen' telefoontjes /forum/images/graemlins/623.gif ontving... /forum/images/graemlins/crazy.gif ). Ik heb toen bij Pon aangegeven L&K wel automatisch te willen ontvangen. Het zou allemaal goed komen. Nog geen L&K ontvangen afgelopen weekend. Dus vanochtend maar weer een e-mailtje gestuurd.
 
"Mijn" auto is door het bedrijf gekocht en staat daarom op naam van de b.v. Ik heb toch afgelopen week de L&K op mijn eigen naam ontvangen zonder dat ik zelf iets heb aangegeven of aangemeld(?). /forum/images/graemlins/confused.gif
 

Octaviarijder

Actief lid
Ik heb mijn auto partikulier gekocht en toch krijg ik de L&K gewoon thuis gestuurd, ik denk dat Pon werkt met de adressen die ze van de dealer krijgen, dus misschien moet je het daar eens vragen.
 
Stuur je naam en adresgegevens + kenteken naar L&K Abonnementenregistratie, Postbus 2, 5201 AA Den Bosch.
Deze verzorgen de distributie van het L&K magazine.
Vorig jaar hadden ze bij de dealer kaartjes waar je je gegevens kon invullen zodat je het blad 4x per jaar krijgt.
 
Allen, dank voor de antwoorden....
Ik heb de L&K inmiddels "gewoon" thuis ontvangen.
Was verkeerd geadresseerd en daardoor bij de buren terecht gekomen....
En zij hebben (nadat ze weer terug waren van een paar daagjes weg) de L&K bezorgd.... /forum/images/graemlins/473.gif
 

Maarten

Forumguru
Vandaag de nagezonden L&K ontvangen.
Nu hopen dat het abonnement gaat lopen.
Hoe vaak komt het blad?
 
Wat denk je?
Lees ik gisteren deze post over L&K, ligt ie vanmorgen keurig op mijn buro.
Aardige dames bij ons op het secretariaat, dat ze zomaar aan me denken.Ik alleen die sticker gauw weggedaan, voor iemand 'm op mijn auto plakt. Kunnen ze niet iets beters verzinnen?
 
Ik heb ooit een adreswijziging doorgegeven terwijl ik nooit een L&K kreeg. Na deze "stunt" krijk ik netjes de L&K thuis gestuurd. Bij de dealer vertelde ze trouwens dat Lease rijders geen L&K krijgen. Dat is dus niet waar.
 

ougie

Forumguru
Goed idee om Pon even te mailen, ik heb de O2 inmiddels vijf maanden, maar nog geen L&K.
 

guitar_billy

Senior Member
ik heb sinds de verhuizing geen L&K meer gekregen ?!
en nog wel netjes het adreswijziging-kaartje ingestuurd...
/forum/images/graemlins/confused.gif
 

Fabia

† In Memoriam
Dan heb ik 'm ook niet gekregen terwijl ik mijn Fabia toch prive gekocht heb. Zal eens met de dealer bellen.
 
Bovenaan Onderaan