Kufatec Fiscon i.c.m. Android 2.2 HTC Desire

Hallo,

Sinds gisteren heb ik een Octavia met een Kufatec Fiscon carkit. Bij bestelling was het een MoBridge, bij aflevering zat er een Kufatec in. Maakt mij niet zo heel veel uit, maar....

Mijn HTC Desire (Android 2.2) wil het niet doen, volgens de site wel compatible en hij geeft ook netjes provider en ontvangststerkte weer, echter bellen gaat niet. Ook wordt het telefoonboek gesyncd.

Mijn vriendin heeft een Samsung (Android 2.1) en die doet het in een keer. Bellen en telefoonboek.

Wie heeft een idee wat te doen, ik heb wel "Bluetooth file transfer" geïnstalleerd, dat vond ik online als tip, maar zonder resultaat. Toch een MoBridge afdwingen?
 
Vandaag de dealer bezocht. De Kufatec wordt zonder problemen vervangen voor een MoBridge. Dat zou goed moeten gaan..
 
Bij het inbouwen van de nieuwe carkit wordt gelijk de microfoon verplaatst. Deze zit nu recht boven de radio naast het opbergvakje op het dashbord. Ik had gevraagd om deze bij de binnenspiegel te doen, maar dit was over het hoofd gezien. Nu zag ik in dit topic http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?11038-(foto)-Reportage-inbouw-Fiscon-carkit-in-Yeti dat de originele microfoonplaats wordt gebruikt, dus dat deze geheel uit het zicht verdwijnt. Heeft iemand hier ervaring mee in zn Octavia II FL? En welk roostertje zou dit dan moeten zijn, er zitten er een aantal?
 
Vandaag is de Mobridge ingebouwd met helaas hetzelde resultaat, ben toch altijd wel erg tevreden geweest over mijn htc desire, maar nu laat hij het helaas afweten...
 
Bovenaan Onderaan