Gezocht Krik Superb 2 (of misschien dat eentje voor een S3 past?)

Topic in 'Te koop gevraagd' gestart door NIels23, 30-03-2020.

1. NIels23

NIels23 Lid

Mijn Superb greenline is voorzien van een pompje mocht je met een lekke band komen te staan. Aangezien ik van de oude stempel ben gooi ik liever een (winter)wiel achterin met een krik. Dus bij deze.... heeft iemand nog eentje in de aanbieding?

De schaarkrik van de S3 vind ik nog ff een stukje degelijker aan doen dan die van de S2. Iemand enig idee of die uitwisselbaar zijn?

2. brepus13

brepus13 Forumguru

Voor die ene keer dat je misschien lek rijdt zal het met beide wel lukken toch? Wil je hem ook gebruiken voor je wielen wissel en andere klussen? Schaf dan een grote fatsoenlijke krik aan, daar heb je zoveel meer plezier en gemak van!

3. NIels23

NIels23 Lid

Ik heb wel een fatsoenlijke garage krik maar die is me te onhandig om steeds mee te slepen

4. brepus13

brepus13 Forumguru

Ik heb ooit een wiel moeten wisselen onderweg met de krik van een S2 en dit ging prima. Succes in ieder geval met je zoektocht.

5. NIels23

NIels23 Lid

Goed om te weten :jaja::thumbsup:

6. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

Is een simpel klein potkrikje een idee? Brezan of Halfords hebben/hadden die tot 1500 kg, ik heb er 1 van 28x10x10 cm.

7. catch me

catch me Senior Member

Zo'n potkrikje kan goed volstaan, wel opletten waar je deze plaatst onder de auto, bovenste "punt" is meestal erg klein qua diameter en draagvlak zeg maar, dus kan dan schade aan dorpel, of instabiel zijn om te plaatsen mits je een soort van verloop/ verbreding qua ondersteuning hebt

8. brepus13

brepus13 Forumguru

Dan zou ik idd nog liever de originele krik gebruiken. Wellicht heeft een demontage bedrijf er nog wel 1 liggen?

www.onderdellijn.nl

9. VAG-man

VAG-man Forumguru

Zoek op MP. Heb vorig jaar ook een gekocht.
    Nog goedkoper van de sloop, zoals @brepus13 voorstelt.

brepus13 vindt dit leuk.
  10. EdK

EdK Forumguru

11. NIels23

NIels23 Lid

Dank voor de tips. Ik hou MP wel in de gaten maar het kon zijn dat iemand hier nog wat had liggen natuurlijk.

Deel deze pagina