Krakende voordeuren Yeti

EdK

Forumguru
@Joske ze of hij heeft al afgesloten dus je verder niet meer druk maken, die zie je nooit meer terug.........

Biertje ??????
 

om1

Senior Member
Ik zat al te bedenken hoe ik zou moeten reageren en tegelijk netjes te blijven... maar het hoeft al niet meer begrijp ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Ik denk dat we dit item wel kunnen sluiten voordat het niveau van de Yeti liefebber begint te kraken. Alle zin en onzin zijn nu wel langs
geweest. Bedankt voor alle re(d)actie(s)!
 

Joske

Forumguru
Allemaal goed Ed.. ;)

(Kon het echt niet laten van op zo een reactie te reageren.. Dermee :) )
 

Jose

Nieuw lid
jeetje.. vanwaar zo een reactie nu? en al die uitroeptekens.. je kan hier ook iets zeggen zonder te roepen hoor.

Jij wil een oplossing aandragen voor een probleem dat je hebt/had en dit delen op het forum: goed zo :thumbsup:

Maar het is hier nog steeds een forum waar dan mensen op kunnen reageren met vragen/opmerkingen of suggesties..

En pas nadat 5 mensen aangeven dat de gepostte foto onscherp is, geef je toe dat ie wel degelijk onscherp is, aleja, zeg maar wazig. Datzelfde lid, dat vervolgens een goede link aanbrengt maar daarin de desbetreffende spray, die blaf je nu op deze manier af.
Dat vind ik niet erg netjes. ;)
 

Jose

Nieuw lid
Beste leden.
Het onderwerp krakende deuren heb ik ook aangedragen> zie pagina 1.
Het is juist mijn bedoeling geweest om het kort te delen met elkaar, maar van alle opmerkingen van bijvoorbeeld ik heb mogelijk een drankje rum (38%) op. etc Werd ik moe van. En steeds weer vooraan te beginnen het wiel uit te vinden ook. Ik dacht dat het forum bedoeld was voor korte op het onderdeel bedoelde reactie`s. Mijn insteek is nooit geweest om kinderachtig nar elkaar toe te reageren, maar oplossingen, volwassen met elkaar te delen waar het forum voor bedoeld is.
Voor diegene die zich aangesproken voelen?
MIJN EXCUSSES.
 

om1

Senior Member
Beste Jose.

Ik merkte alleen op dat volgens de fabrikant ook nadelen zitten aan het insmeren van je rubbers. Het geeft dan geen pas om zo te reageren als je deed. Ik zeg niet dat je niets moet doen. Afhankelijk van de garantietermijn zou je ook bij je dealer langs kunnen gaan om dit probleem aan te pakken, al lees ik dat je dat al gedaan hebt.

Slotspray was ik nog niet eerder tegengekomen als middel om rubbers te behandelen. Zuurvrije vaseline en siliconenspray wel.
 
Laatst bewerkt:

Desperado

Forumguru
Op alle vragen komt hier een antwoord, maar wel vaak luchtig en ook vaak met wat off topic gewauwel tussendoor. Dat houdt het hier gezellig.
 
Bovenaan Onderaan