Koukleum, wintercover en defa kachel inbouw

Sjoerdb

Forumguru
verwend geraakt door mijn vorige auto, daar had ik een defa motorvoorverwarming en interieur kachel ingebouwd, ga ik dit door zetten in de skoda. de kabelboom voor interieurverwarming heb ik gedemonteerd en ligt nu klaar voor montage in de achterbak. de motorvoorverwarming is toch iets duur, lees 180 euro, en ga ik niet inbouwen deze keer.

tevens vanavond de winter cover van www.laudorshop.nl besteld voor de bovenste grill. hopelijk een aanmerkelijke verbetering in opwarmtijd en stroomlijn als extraatje mee gepakt.

foto's en update volgen,

tips en truuks gevraagd hoe ik vanaf de trekhaak naar binnen geraakt in achterbak?
 

Sjoerdb

Forumguru
Achteruit inparkeren met een warme motor is efficiënter parkeren dan met een kouder motor achteruit uit te parkeren. Zodoende heb ik geleerd dat ik zo veel mogelijk achteruit in parkeer.

Op mijn gevel heb ik een wandcontactdoos geplaatst voor de auto verwarming. Zodoende is het in mijn situatie zo dat ik de stekker aan de achterkant monteer.
 

Sjoerdb

Forumguru
Eh, sorry, tussen woning met parkeerplek op eigen terrein. Alleen het groene snoertje van 2,5 meter is voldoende.

Flatje heeft een kelderbox

Winter cover heeft 1 a 1,5 week levertijd, rustig wachten. Ik ga in de ochtenden nu even metingen doen, dag teller op 0 en dan zien wanneer de olie temperatuur in beeld komt en buiten temperatuur erbij noteren. Dan straks herhalen met de cover en dan hopelijk verschil zien
 

EdK

Forumguru
Flatje heeft een kelderbox
goed op de hoogte
Helaas ook geen 230V maar een lamp op 24V in de box
Tsja dat is gekomen omdat men energievreters op algemene stroom in box ging zetten he !
Maatr goed dat is mijn probleem niet elke dag hoor, maar die van vriendin...
 
Bovenaan Onderaan