Kortingsactie tuning - aanmelden niet meer mogelijk.

Erik_NL

Forumguru
@Schippersss
op welke termijn kan je terecht?
Zoon met Touran heeft met mijn Yeti gereden en wil ook. Zit op 44 km van Nuenen op vakantie i.p.v. 300 km vanaf zijn huis
 

Schippersss

Forumguru
@Schippersss
op welke termijn kan je terecht?
Zoon met Touran heeft met mijn Yeti gereden en wil ook. Zit op 44 km van Nuenen op vakantie i.p.v. 300 km vanaf zijn huis
Ik ga zelf in oktober dit ivm werk in het buitenland. Maar met mail verkeer zijn ze zeer snel met antwoorden of zoals kanerr zegt even en belletje
 
Ik heb net VAG Techniek gesproken en je kan je aanmelden voor de actie tot en met 31-08 . Als het mogelijk is zou @Frup ook de topicnaam misschien kunnen aanpassen naar "kortingsactie tuning geldig t/m 31-08-22". Anders verdwijnt deze info ergens op pagina 6. Mooi dat we al 6 mensen hebben, qua maximaal aantal deelnemers hebben ze geen limiet ;) Ik heb mijn afspraak voor 26 aug. in ieder geval, ben benieuwd.
 

Frup

Forumguru
Als het mogelijk is zou @Frup ook de topicnaam misschien kunnen aanpassen naar "kortingsactie tuning geldig t/m 31-08-22". Anders verdwijnt deze info ergens op pagina 6.
Ik kan de topicnaam niet zelf aanpassen lijkt het.
Hopelijk kan een moderator dat doen?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net VAG Techniek gesproken en je kan je aanmelden voor de actie tot en met 31-08 . Als het mogelijk is zou @Frup ook de topicnaam misschien kunnen aanpassen naar "kortingsactie tuning geldig t/m 31-08-22". Anders verdwijnt deze info ergens op pagina 6. Mooi dat we al 6 mensen hebben, qua maximaal aantal deelnemers hebben ze geen limiet ;) Ik heb mijn afspraak voor 26 aug. in ieder geval, ben benieuwd.
@karanja Ik heb ook een afspraak op 26 aug in de middag. Ben benieuwd.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Aanbetaling gedaan:
1. Bakboord1
2. Karanja
3. Superb L&K
4. Schipperss
5. Kennis HarrieSkoda
6. Zoon Erik_NL
7. Rosinfield

11 days left...
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan