Korting O2?

Ik ben op zoek naar een dealer die korting geeft op opties cq accessoires met het volgende in achtneming.. Mijn werkgever krijgt reeds een korting van de importeur en de auto wordt geleased (ook weer korting). Als iemand een dealer weet dan hou ik mij aanbevolen en mijn 5 collega's ook. Op zich zou je zeggen dat het voor een dealer wel leuk is om op één dag 6 O2 te verkopen.. dus niet
 
De meeste dealers geven gewoon extra korting. De leasemaatscvhappij heeft over het algemeen een korting bedongen van 7%. Zelf kun je nog makkelijk onderhandelen voor een extra korting tussen de 3 en 5%.

Bij mij werd de korting die ik boven de 7% heb geregeld ook nog eens door de maatschappij doorgerekend.
 

VEEJAY

Forumguru
zeg erbij dat je je auto daar in onderhoud doet (en hou je er natuurlijk aan) dan heeft de dealer een ieder geval een stukje meer zekerheid dat ie nog wat kan verdienen
 

Olaf

Lid
Dan toch jammer dat ik bij een bedrijf werk waar ook het laatste beetje korting weg-onderhandeld is.

Anders had ik in ieder geval nog een gratis inbouwset voor m'n radio gehad! /forum/images/graemlins/mad.gif
 
Ik werk bij Atos Origin. Als je dat woord bij een dealer laat vallen zijn ze niet meer geinteresseerd, zoveel korting gaat er naar de leasemaatschappij of AO. Bij garage Rijnwoud kon er zelfs geen halve trekhaak af (ong. € 170)
 
Ik werk bij Atos Origin. Als je dat woord bij een dealer laat vallen zijn ze niet meer geinteresseerd, zoveel korting gaat er naar de leasemaatschappij of AO. Bij garage Rijnwoud kon er zelfs geen halve trekhaak af (ong. € 170)
 

Droopy

Actief lid
Meestal is het iets van ong. 7% voor de Leasmaatschappij. Sommige bedrijven hebben contracten met de importeur afgesloten en pakken nog een 3%. dan is er voor de dealer inderdaad weinig meer te doen.
 
Heb zelf alleen de trekhaak kunnen regelen bij Hegeman op de O2 BE. Hier koopt de leasemij idd in met 7%.
Veel meer is dan niet over maar het onderhoud daar doen is wel een goeie deal voor de dealer.
 

japiejo5

Actief lid
Iemand ervaring met Lakerman, Purmerend,...wil eigenlijk de stream radio erin hebben,...zouden ze die "cadeau" willen doen?
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

Iemand ervaring met Lakerman, Purmerend,...wil eigenlijk de stream radio erin hebben,...zouden ze die "cadeau" willen doen?

[/ QUOTE ]

Niet geschoten, is altijd mis
722.gif
 
Tja de Stream is 555, maar ik heb hem gekregen voor 485. Ik heb daarentegen wel de trekhaak (500) gratis van de dealer gekregen.
 
In Almere kreeg ik de Stream erbij, de Stream koste toen nog iets van 485 euro. Ik werkte toen nog bij een bedrijf dat met Skoda nooit een kortingsregeling heeft gemaakt.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

Iemand ervaring met Lakerman, Purmerend,...wil eigenlijk de stream radio erin hebben,...zouden ze die "cadeau" willen doen?

[/ QUOTE ]

Ik zou voor een echt merk gaan
xyxthumbs.gif
, heb je een betere radio voor minder geld.
Alleen mis je het PDC signaal (streepjes) in het radiovenster, daar kom je ook wel overheen (ik kijk er nooit meer naar).

Misschien wil Lakerman ‘m wel gratis inbouwen.
 
Bovenaan Onderaan