Korte antenne voor Roomster

Captain Hook

Forumguru
De veelbesproken en beruchte korte antenne voor je skoda.
De een haalde 'm bij een onderdelenshop, de volgende bij een franse merkdealer. Ik kocht 'm online.

Voor mijn nieuwe Roomster had ik zo'n korte antenne via eBay besteld. Die ziet er zo uit: (eigen foto)
Antenne.jpg

Een massieve metalen antenne. Met inwendige schroefdraad en een apart inschroefbare draadeinde met zeskantige opening voor een inbussleuteltje.

Als ik morgen de Roomster ophaal zal ik nog wat extra foto's maken met de standaard fabrieksantenne en deze.

nemo

Senior Member
En, hoe doet ie het? Indien goed, welke prijs heb je betaald en welke verkoper op eBay?

Multi1100

Actief lid
Hij weet nog niet of ie het doet...weet ie morgen pas...en voor andere info, zie draadje korte antenne Yeti..

EdK

Forumguru
Alleen die foto's al van antenne , dorpelstrip , Kwijllll

Dit doe je meer hobby of beroepszijdig !?

Captain Hook

Forumguru
@EdK: kijk maar naar de website in mijn profiel; dan weet je meer...

Enne, je weet toch al lang wat dat extra item was? :winkie: Het is een nogal lumineus item. :grin:

EdK

Forumguru
Ja het dubbeltje is gevallen.
Sorry maar hele dag buiten op de steigers gewerkt, en met deze temperaturen wordt je als je thuis komt na het eten een beetje slaperig
En dan werkt die grijze massa iets minder snel !

Captain Hook

Forumguru
En zo ziet het er uit op het dak van mijn nieuwe Roomster:
Antenne2.jpg

Netjes toch?
Enne, qua ontvangst merk ik, tot nu toe, geen verschil.
Op de auto als geheel valt deze mini-antenne in ieder geval niet meer op:
Antenne3.jpg

wimv

Actief lid
Je moest er even op wachten, maar het resultaat is het waard geweest hoor ! Schitterend !!

Wasmachineman

Forumguru
Hij is grappig, Captain Hook. :laugh:
Maar mijn kenteken mogen ze ook overal zien hoor. Ik sta toch al overal op het net dus boeit het mij niet.

Bovenaan Onderaan