Homie
Actief lid
Hallo, eens een vraagje.
Ben van plan om een versterkte koppeling te laten plaatsen onder mijn O3 RS. (originele slipt nu soms al door en er moet nog een downpipe en catback systeem onder)
Heb nu mijn licht eens opgestoken op het net en ben uitgekomen bij Sachs clutches.
Heb keuze uit
SACHS Performance Clutch Kit en
SACHS Performance Clutch Kit - "Racing"
Clutch Central Slave Cylinder
(cylinder moet bij genomen worden)
verschil zit in het verdraagbare koppel.
Kan men een te zware koppeling steken of speelt dit geen rol?
En ben ik verplicht om het vliegwiel te veranderen of mag dit met het origineel vliegwiel?
Wat zou er nog moeten vervangen worden om de werking te garanderen?
Alvast bedankt
Jurgen
Ben van plan om een versterkte koppeling te laten plaatsen onder mijn O3 RS. (originele slipt nu soms al door en er moet nog een downpipe en catback systeem onder)
Heb nu mijn licht eens opgestoken op het net en ben uitgekomen bij Sachs clutches.
Heb keuze uit
SACHS Performance Clutch Kit en
SACHS Performance Clutch Kit - "Racing"
Clutch Central Slave Cylinder
(cylinder moet bij genomen worden)
verschil zit in het verdraagbare koppel.
Kan men een te zware koppeling steken of speelt dit geen rol?
En ben ik verplicht om het vliegwiel te veranderen of mag dit met het origineel vliegwiel?
Wat zou er nog moeten vervangen worden om de werking te garanderen?
Alvast bedankt
Jurgen