Koppelen smart phone aan radio

Beste forumleden,

Ik heb onlangs een Skoda Fabia combi bouwjaar 2009 gekocht.

De auto heeft een autoradio model Dance. Volgens het bijbehorende instructieboekje zou deze radio ook voorbereid zijn voor handsfree bellen. Voor zover ik kan zien heeft de radio geen Bluetooth fuctionaliteit. Mijn vraag: hoe kan ik het beste mijn telefoon koppelen aan de radio?

Verstuurd vanaf mijn Mediatek MTK8173 Chromebook met Tapatalk
 

GJ M

Forumguru
Allereerst welkom, misschien dat je jezelf nog wil voorstellen in het meet & greet gedeelte.

Ik neem aan dat er, om te koppelen, een bluetooth module in hoort te zitten. Ik meende dat dit bij de meeste skoda's onder de bijrijders stoel hoort te zitten? Heb je hier al gekeken?

Tevens is dit geen columbus, ik weet niet of je deze sub nog kan verwijderen? Scheelt voor de toekomst mbt zoeken.
 
Allereerst welkom, misschien dat je jezelf nog wil voorstellen in het meet & greet gedeelte.

Ik neem aan dat er, om te koppelen, een bluetooth module in hoort te zitten. Ik meende dat dit bij de meeste skoda's onder de bijrijders stoel hoort te zitten? Heb je hier al gekeken?

Tevens is dit geen columbus, ik weet niet of je deze sub nog kan verwijderen? Scheelt voor de toekomst mbt zoeken.

Nee, heb ik nog niet naar gekeken. Kun je deze module zo zien, of moet ik daarvoor de stoel verwijderen?

Vergeef mij trouwens mijn onwetendheid, maar wat bedoel je met: Tevens is dit geen columbus, ik weet niet of je deze sub nog kan verwijderen? Scheelt voor de toekomst mbt zoeken

Verstuurd vanaf mijn Mediatek MTK8173 Chromebook met Tapatalk
 
Bovenaan Onderaan