Koppaing vervangen?

Duijzer

Donateur
Tja, een datum. Koppakking vervangen? Distributieketting vervangen? Laatste onderhoud? Zit er een onderhoudsboekje bij en staat daar wat in? Als je geen problemen hebt met de koppakking zou ik daar in ieder geval niet aankomen. Als er geen laatste onderhoud bekend is zou ik er voor de zekerheid nieuwe olie en filters in doen, en verder gewoon gaan rijden.
 

LaurensOfferman

Actief lid
Hey, ja klopt filter en olie etc al gedaan maar ook gezien de uitstekende koppakking (temac) merknaam die brandschoon is..? (weet niet hoe het affabriek uitziet) Onderhoudshistorie niet bekend maar bougies etc alles was ZGAN of nieuw.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
 

Antera

Donateur
Geen idee kan zeker vervangen zijn maar zou me daar zeker niet druk om maken of hem daarvoor laten staan mocht dit het geval zijn
 

verhulstr

Forumguru
Zo een pakking zat er bij mij ook tussen toen ik mijn Fabia kocht....enkel was dat na een rit van de verkoper naar huis einde oefening van de pakking......toen ik de auto terug kreeg lag er geen ‘temac’ meer tussen.

Maar je kan het zien als de pakking gewisseld is dmv naar de kopbouten te kijken......mijn oude bouten waren roestig....na de reparatie had ik mooie nieuwe “blinkende” bouten.....
Zo had ik dus 2 herkenningspunten of daadwerkelijk de pakking wel vernieuwd was ja of de nee.....want als je de kop er af haalt...dien je altijd de pakking en de bouten te vernieuwen.

De “ Temac” pakking zou de versterkte versie moeten zijn tov een origineel Skoda pakking zover ik overal op het wereldwijde web heb gelezen...
 
Bovenaan Onderaan