koplampsproeiers

Rene de Wit

Actief lid
Kan het zijn dat er ook op modellen zonder Xenon koplampsproeiers zitten?

Ik zag nl vandaag een greenline twindoor (niet leverbaar met xenon?) met van die kapjes (in kleur meegespoten) onder de koplampen?! Nu heb ik er eerder niet echt op gelet dus wellicht zijn het alleen de kapjes want ik zie ook superbs rondrijden waarbij de kapjes in chrome uitgevoerd zijn.

Kan iemand licht in de duisternis scheppen?
 

Monteurtje

Forumguru
De kapjes onder de koplamp bij een Superb zitten er altijd maakt niet uit of je Xenon hebt. De kapjes zitten op beide uitvoeringen.
De chromenkapjes is een kleine wijziging. Die is dus nieuwer.
Het is wel mogelijk dat er koplampsproeiers op een auto zit zonder Xenon. Is een optie of onderdeel van een pakket.

Neem je een Octavia, dan zit er duidelijk een kapje op de bumper als je koplampsproeiers hebt. Bij die auto's kun je het verschil wel zien.

Ik hoop zo wat licht in de duisternis te hebben geschept.
 

chris7ophe

Nieuw lid
Beste,

Ik rij rond met een Superb greenline met AFS bi-Xenon verlichting met chrome kapjes. Gewoon zo besteld in België, is dit geen optie in Nederland?
 

Br3cht

Actief lid
in België is een wis-was installatie verplicht als je met xenon rijd, net als de automatische hoogte instelling
En indien je dit niet hebt op de technische controle krijg je een rode kaart. En mag de auto niet meer deelnemen aan het verkeer
 

Rene de Wit

Actief lid
Precies Wasmachineman, omdat ik een s2 greenline besteld heb, had ik de stiekeme hoop dat het erop zou zitten. Op de Greenline BL is Xenon inderdaad geen optie.

Mensen bedankt voor de info
 

Wasmachineman

Forumguru
Anders had ik ook een S2 besteld in greenline uitvoering. Ik wil graag xenon erbij en dat gaat vanaf de ambition bus line pas. En die is weer duurder zodat ik weinig ruimte had om deze helemaal verder aan te kleden. Dus ben ik bij de O2 gebleven...en heb die opgetuigd !
 
Bovenaan Onderaan