Kogel door de kerk.

lock

Actief lid
Dit zijn de velgen die er onder komen te zitten
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    953,1 KB · Weergaven: 36

Dutch_Ish

Senior Member
Deze velgen zien er ook mooi uit! Die 18 inch ook maar het scheelt waarschijnlijk aardig in het leasebedrag.
 

lock

Actief lid
Ja scheelt heel veel. Zeker gezien het feit dat ik ook winterbanden heb. En dit ziet er ook netjes uit. Nu ff afwachten hoe het onder de wagen eruit ziet
 

Endja

Senior Member
Die DAB+ geeft me vooral de gemakkelijkheid om meteen sporza op te zetten. Verder mooie car! Veel plezier ermee!
 

Joske

Forumguru
Ik lees dat je gekozen hebt voor DAB. Inmiddels is de DAB vervangen door DAB+ en zou je niet veel meer hebben aan de eerste verzie. Weet je wat voor DAB ingebouwd wordt?

Met de DAB ontvanger ter waarde van €100 kun je ook gewoon DAB+ ontvangen hoor!
 

Cordoba

Forumguru
Met de DAB ontvanger ter waarde van €100 kun je ook gewoon DAB+ ontvangen hoor!
Gewone DAB is toch niet of nauwelijks geleverd door Vag, en al een paar jaar wordt er over DAB gesproken maar is het in feite DAB+ of vergis ik me nu?
 

Joske

Forumguru
Geen flauw idee Gert... ik kan beiden ontvangen... :lezen:

en "in den beginne" had ik enkel DAB om te ontvangen en sinds een half jaar ofzo heb ik + ontdekt?.

maar zou goed kunnen dat je gelijk hebt hoor :)
 

Cordoba

Forumguru
@Joske Volgens mij heb ik een poos terug gelezen op het forum, dat er nog over DAB gesproken werd, maar dit in feite DAB+ was. Het zou kunnen dat het bij de introductie van de Citigo of bij de nieuwe Octavia (O3) is besproken, maar gezien de periode zou dat wel eens aardig kunnen kloppen.
 
Bovenaan Onderaan