Kofferbakverlichting

Hallo,

ik wil mijn interieur verlichting vervangen door led lichtjes dus binnenverlichting dashboard en kofferbakverlichting. Ik zag dat het W5W lichtjes waren, alleen toen ik in de kofferbak keek zag ik een metalen omhulsel. Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
 

Cordoba

Forumguru
Ik ben benieuwd hoe dat er uitziet bij je F2. Bij mijn F3 zit namelijk precies hetzelfde lampje in de kofferbak als bij mijn F1. Ik heb voor mijn F3 dan ook een 2e lampje geplaatst aan de andere zijde, en dat is een lampje van de sloop uit een F1. Overigens het gloeilampje wel vervangen door een led die naar de zijkant uitstraalt IMG-20190409-WA0018.jpg
 

Tees

Donateur
Ik ben benieuwd hoe dat er uitziet bij je F2. Bij mijn F3 zit namelijk precies hetzelfde lampje in de kofferbak als bij mijn F1. Ik heb voor mijn F3 dan ook een 2e lampje geplaatst aan de andere zijde, en dat is een lampje van de sloop uit een F1. Overigens het gloeilampje wel vervangen door een led die naar de zijkant uitstraalt
Waar heb jij de stroom vandaan gehaald Cordoba? Ik had laatst gekeken om in m'n F1c een 2e lampje aan de andere kant te plaatsen, maar zag daar geen stroomkabel lopen. Heb je een kabel getrokken vanaf de andere kant? Of zit er bij de F3 wel al iets aan die kant?
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Waar heb jij de stroom vandaan gehaald Cordoba? Ik had laatst gekeken om in m'n F1c een 2e lampje aan de andere kant te plaatsen, maar zag daar geen stroomkabel lopen. Heb je een kabel getrokken vanaf de andere kant? Of zit er bij de F3 wel al iets aan die kant?

Bij de F3 combi zit het lampje in de D-stijl, en heb ik zelfs het gat moeten maken in de kunststofplaat. Zowel bij de F1 als nu bij de F3 heb ik de bedrading doorgetrokken vanaf de linkerkant, vanaf het bestaande lampje achter de beplating naar beneden/naar achteren, en dan onder langs (bedrading achter de kunststofplaat ter bescherming, en zo door naar de andere kant. Bij de F3 heb zelfs een extra lampunit verzaagd, zodat ik deze tussen de bestaande stekker/kabel en het lampje kon zetten (met het oog op nog lopende fabrieksgarantie), zodat ik in geval van nood zo het extra lampje er uit kan pluggen. Ik kan even de foto's niet meer terugvinden ter verduidelijking. :cry:
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

EdK

Forumguru
Dus als die van @Captain Hook zijn eerste foto maar dan omgedraaid.
Bekijk zijn foto's hierboven en je weet eigenlijk wat je moet doen en moet aanschaffen ..
 
Bovenaan Onderaan