Kofferbak bescherming voor onze vlooienbaal.

Hallo,

Ik zit even met een vraagje.
Deze week heb ik mijn Renault megane schoon gemaakt voor de verkoop. Wat een karwei was dat zeg met al die haren vast in de bekleding. 3 uur lang haartje voor haartje uit de bekleding getrokken.

Vrijdag krijg ik mijn nieuwe Kodiaq.
Nu heb ik snel de neiging om iets origineel qua merk te kopen maar nu heb ik mijn twijfels.
Om te beginnen met een mat voor een 5 pers. uitvoering. Welke? De Originele Skoda mat kun je omkeren naar rubber maar is daardoor ook vlak. Daarin tegen staan er wat andere online met een opstaande rand. Heeft hier iemand ervaring mee ongeacht de keuze?

En dan de achterkant van de achterbank en de zijkanten. Hoe ga ik die bedekken? Ik lees nogal wat reviews en vaak is het te slap of werkt het niet echt prettig.

Dus mocht er iemand hier ervaring mee hebben of een totaal andere oplossing hebben hoor ik het heel graag. Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Je hond niet op de achterbank zetten? Of als t van jezelf is, mss andere shampoo kiezen.
Op de achterbank? Dan moet het wel heel gek lopen voordat ik daar ook maar aan denk. Shampoo gebruik ik sowieso al niet voor de hond. Zijn vacht laat eenmaal los zoals het hoort, vandaar de bescherming van de kofferbak.
 
Bovenaan Onderaan