Koffer zaklamp werkt niet

Dus we zijn 1 week verder en wat opzoek werk verder maar ik vind de oplossing nergens dus hoopte hier een antwoord te krijgen.

Dus de zaklamp gaat niet aan bij het openen van de koffer. Ik heb (denk ik) alle zekeringen uitgemeten en niks gevonden.

De lamp heb ik ook uit gehaald en nieuwe batterijen in geplugd en dan werken de leds vooraan.

Als ik op de contacten ga meten meet ik niks dus ik denk dat daar ergens het probleem zit.

Kan ik op 1 of andere manier die houder er uit halen om te kijken of daar nog alles goed zit?

BirWcrx.jpg
 

VAG-man

Forumguru
Ik ben ook benieuwd. Die van mij kun je te ver naar achteren duwen en dit wil ik herstellen.
 

Antera

Donateur
Zijpaneel demonteren zit met diverse schroeven vast. Bodem eruit enz. Heb er helaas geen tekeningen van
 

mwhite

Forumguru
Zijbekleding kofferruimte uit- en inbouwen

Uitbouwen:
– Het contact en alle elektrische verbruikers uitschakelen.
– Achterbankleuning uitbouwen → Hoofdstuk.
– Zijkussen achter uitbouwen → Hoofdstuk.
– Bouten (pos. 8) - 2,5 Nm voor bagageruimtebekleding (pos. 1) uitbouwen.
– Bout (pos. 7) - 2,5 Nm uitbouwen.
– Bevestigingshaak (pos. 6) uitbouwen.
– Kofferbakbekleidng (pos. 1) uitbouwen.
– Afdekplaat laadrand bagageruimte uitbouwen → Hoofdstuk.
– Afdekkap (pos. 5) uitbouwen.
– Bout (pos. 4) - 2,5 Nm uitbouwen.
– Bevestigingsclip (pos. 3) uitbouwen.
– Steker voor de el. contactdoos (alleen rechterzijde) lostrekken → Elektrische installatie; Rep.-groep96.
– De steker voor de bagageruimteverlichting lostrekken → Elektrische installatie; Rep.-groep96.
– Zijbekleding (pos. 2) uit het voertuig verwijderen.

Inbouwen:
– Het inbouwen vindt plaats in omgekeerde volgorde van het uitbouwen.

s70-0439-png.33708
 

brepus13

Forumguru
Ik ben ook benieuwd. Die van mij kun je te ver naar achteren duwen en dit wil ik herstellen.

Is bij mij ook, aan de binnenkant is het afgebroken. Toen ik het paneel los had heb ik hem provisorisch vastgezet en als je hem er nu met beleid in/uit haalt blijft het goed. Ik gebruik hem niet dus vind het prima zo.
 
Is bij mij ook, aan de binnenkant is het afgebroken. Toen ik het paneel los had heb ik hem provisorisch vastgezet en als je hem er nu met beleid in/uit haalt blijft het goed. Ik gebruik hem niet dus vind het prima zo.
moest het volledige panneel er uit? Ik zou hem ook puur als kofferbak licht gebruiken wan't nu is het soms best donker
 

brepus13

Forumguru
Als je kofferklep lichten vervangt voor led heb je iig genoeg licht. De bovenkant van het paneel moet sowieso los. Je kunt hem wel een beetje buigen maar je ontkomt er niet aan eea los te schroeven. Zijn overigens wel filmpjes etc te vinden van waar de schroeven zitten etc.
 
Bovenaan Onderaan