Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru

JurgenM

Forumguru
Weer een paar mooie upgrades!
Ik moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik niet zo'n fan ben van de getinte lichten:bloos:, maar in jouw configuratie maakt het hem wel helemaal af.

Ach ik blijf het gewoon echt een dikke bak vinden @Corné de Kluijver .
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Horkje

Forumguru
Al twijfel ik toch ook nog over de zwart/wit versie
Bekijk bijlage 66558

Zwart / zwart is natuurlijk mooi maar met zwart én de kleur van de auto is wel net even meer af. Vind ik dan, ik had het zelf gekutselde embleem zelfs al eerder dan mijn Skoda :deuk:

En mocht je van de zwart / zwart af willen en ze geschikt zijn voor de Citigo, dan wil ik ze misschien wel overnemen. Hier komt binnenkort een zwarte Citigo erbij, vandaar.....
 

Horkje

Forumguru
Wel bijzonder eigenlijk dat het instapmodel inderdaad veel zwart heeft en dat dan uiteindelijk de duurdere Sportline uiteindelijk ook weer alles zwart heeft.

Volgens mij zit het verschil qua dakrails in ieder geval in de glansgraad. De Sportline is glimmend zwart en Ambition mat zwart. Maar goed, alleen de echte Skoda puristen gaan dat zien.

En om de dikke gewrapte Kodiaq van @Corné de Kluijver terug te komen, daar zullen zelfs matte dakrails niet echt cheap over komen.

Daar zouden nieuwe embleempjes ook zeeeeeeeker niet op misstaan.

En je velgen dan misschien mooi zwart of toch dezelfde kleur als je wrap. Moeilijk kiezen hoor.....
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan